خبرگزاری کار ایران

فردا؛ آغاز بکار چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۵۹۵

چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز؛ فردا با مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی و با حضور مقامات وزارت جهاد کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کند.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز: در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی؛ نوین ترین طرح ها، برنامه ها، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه های باغبانی، صنعت گلخانه سازی، نهاده ها، ماشین آلات و تجهیزات، آبیاری، گل و گیاه و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز و در کنار شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگانی نیز از کشورهای هلند، آلمان، فرانسه، اسپانیا، آذربایجان و اردن حضور دارند و ضمن ارائه جدید ترین تولیدات و خدمات خود، زمینه انتقال تکنولوژی های نوین حوزه های مختلف کشاورزی و تولید گل و گیاه به داخل کشور را نیز فراهم می کنند.

طبق برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان توسعه تجارت ایران ، قرار است در روزهای برگزاری نمایشگاه، چند هیات بازرگانی از کشورهای مختلف ضمن حضور در نمایشگاه، از مراکز مرتبط با گل و گیاه، باغبانی و صنایع وابسته برخی نقاط کشور هم بازدید کنند.

در چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز که در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود؛ ادوات، ماشین آلات و ابزارآلات باغبانی، باغداری و فضای سبز، نهاده های کشاورزی، سیستم های آبیاری، وسایل، تجهیزات و ملزومات آبیاری بارانی، قطره ای و مه پاش، سیستم های کشت هیدروپونیک،انواع گلخانه های حرفه ای و خانگی، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای، لوازم و تجهیزات جابجایی، سورتینگ، بسته بندی و عرضه محصولات باغی و گلخانه ای، سیستم های سردخانه ای، ذخیره سازی و ماشین آلات فرآوری تولیدات باغی و گلخانه ای، فروشگاه های عرضه گل و گیاه،شرکت های بازرگانی وصادراتی محصولات باغی وگلخانه ای، دانشگاه ها و مراکز علمی و اتحادیه ها، انجمن ها، بانک ها، شرکت های بیمه و تعاونی ها حضور دارند.

هم زمان با این نمایشگاه، همایش علمی و تخصصی گلخانه های کشور نیز با پشتیبانی معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با رویکرد تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی جهت تولید پایدار، اقتصادی کردن تولید و سلامت محصولات با استفاده از راهبرد توسعه کشت گلخانه ای و مدیریت آب و آبیاری کشاورزی، برگزار می شود.

همه ما شاهد بودیم که طی روزهای گذشته متاسفانه سیل در بخش های زیادی از کشور خسارات زیادی برجای گذاشت، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که از بین بردن فضای سبز و پوشش گیاهی یکی از دلایل بروز چنین حوادثی می باشد، بر این اساس برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند پیام روشنی به همگان برساند که پوشش گیاهی در همه جای ایران راهکار مهمی برای جلوگیری از بروز حوادثی همچون سیل خواهد بود.

چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ایران سبز از فردا تا بیست و چهارم فروردین ماه به مدت سه روز از ساعت 10 تا  18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز