خبرگزاری کار ایران

مجتمع فولاد صنعت بناب تولید و ارائه کننده سبد کامل مقاطع طویل فولادی در ایران

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۶۸۴

مجتمع فولاد صنعت بناب کاملترین سبد مقاطع طویل فولادی در کشور را تولید و روانه بازار می کند.

به گزارش ایلنا، برخورداری از 7 خط نورد و دو واحد ذوب در این مجتمع با توان اسمی تولید بیش از دو و نیم میلیون تن، که قابلیت تولید شمش های 6 متری و 12 متری با ابعاد 150*150 را داشته و در خطوط نورد انواع مقاطع فولادی اعم از گریدهای خاص میلگرد از سایز 8 الی 32 ، تیرآهن، نبشی، ناودانی و گرد آلیاژی را دارنداین امکان را فراهم آورده است تا سبدی کامل از محصولات فولادی با کیفیت بالا تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی شود.

تولید محصولات خاص به سفارش مشتریان مطابق با استانداردهای جهانی نیز در دستور کار این مجتمع قرار دارد که به منظور  صادرات به سایر کشورها در حال حاضر تولید و روانه بازارهای خارجی می شود که به مواردی در ذیل اشاره می گردد :

-   تولید تیرآهن IPE140  در سه گرید I7 ,I2 , AA در خط  4 (1420) این مجتمع  که با افزایش ظرفیت و کاهش هزینه اتوکاری همراه بوده است.

-   تولید نبشی های با دو بال مساوی در ابعاد 3*40*4 ,4*40*40, 3*50*50 ,4*50*50, 5*50*50 , 4*60*60 ,5*60*60, 6*60*60 ,6*70*70 ,7*70*70  با کمترین وزن استاندارد که با  افزایش ظرفیت اتوکاری و کاهش هزینه های اتوکاری همراه بوده است.

-   تولید میلگردهای B500 در گریدهای  B,C,D در انواع جوش پذیر و ساده تا قطر 25 میلی متر و صادرات آن به کشورهای همسایه

-   تولید میلگردهای آج مرکب نوع  AIV تا 32  میلی متر جهت مصرف داخل کشور و صادرات

شایان ذکر است که بهره مندی از نیروی جوان و متخصص، دارا بودن آزمایشگاههای مجهز و معتمد اداره استاندارد باعث شده است تامحصولات این مجتمع با نظارت و کنترل های دقیق از شهرت و آوازه فرامرزی به لحاظ کیفیت بالا برخوردار شده و جایگاه ویژه ای را برای خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز