خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

ذوب آهن نقش موثری در پیشرفت استان اصفهان و شهرستان لنجان دارد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۴۰۵

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، رییس شورای اسلامی زرین شهر و شهردار ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان، با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری  در این دیدار با اشاره به سوابق کاری خود در منطقه لنجان و ذوب آهن گفت: این شرکت نقش تعیین کننده ای در پیشرفت استان اصفهان و شهرستان لنجان داشته است .

علی اصغر ذاکری هرندی، افزود: هر قدر تولید این شرکت افزایش یابد ، منافع بیشتری برای جامعه به همراه خواهد داشت لذا موفقیت این شرکت موجب خیر و برکت برای استان است .

وی با اشاره به ضرورت حمایت ازصنایع گفت: یکی از اولویت های اصلی استاندار اصفهان، حمایت از صنایع و کارآفرینان استان و برداشتن موانع رشد تولید است .

منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار اولویت های کنونی این شرکت را برطرف کردن تنگناهای تولید و همچنین افزایش تعامل و حل مشکلات منطقه ذکر کرد و افزود: تعامل بیشتر بین مسئولین منطقه و و ذوب آهن اصفهان موجب افزایش آرامش و فضایی به دور از تنش می گردد که اثرات سازنده ای در بر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز