خبرگزاری کار ایران

با تمدید گواهینامه ی CARES صورت گرفت؛

ادامه صادرات محصولات ذوب آهن اصفهان به اتحادیه اروپا

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۴۸

ممیزی خارجی مراقبتی گواهینامه CARES جهت صادرات میلگرد تولیدی ذوب آهن اصفهان به اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس جاری در این شرکت با موفقیت انجام شد .

به گزارش ایلنا به نقل از رابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، شیرین پرور، مدیرکیفیت فراگیر ذوب آهن اصفهان افزود: ممیزی دو روزه تمدید گواهینامهCARES طــی روزهای16 و17 بهمن ماه توسط سرممیز موسسه مذکور و در مدیریت های مرتبط انجام شد که با توجه به مشاهده نشدن هیچ گونه عدم انطباق عمده ای، گواهینامه CARESتمدید اعتبار شد.

در جلسه اختتامیه این ممیزی که با حضور بهرامی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و تعدادی از مدیران بخش های مرتبط شرکت برگزار شد، سرممیزموسسه CARES ضمن تشریح چگونگی ممیزی انجام شده در قسمت های مختلف شرکت، تلاش گسترده ذوب آهن اصفهان در جهت تحقق و ابقای شرایط استاندارد CARES  در این مجتمع صنعتی را قابل ملاحظه دانست و یادآور شد که ممیزی مراقبتی گواهینامه CARES  در ذوب آهن اصفهان همانند دوره های قبلی با موفقیت انجام و اعتبار گواهینامه مربوطه تمدید می شود .

در این جلسه بهرامی ضمن تشکر از کلیه همکاران در جهت انجام موفقیت آمیز این ممیزی ابراز امیدواری کرد که با ادامه تلاش ها، تولید محصولات مطابق بااستاندارد مذکور و با رعایت تمامی الزامات آن در ذوب آهن اصفهان استمرار داشته باشد .

بر اساس این گزارش: ذوب آهن اصفهان تنها دارنده گواهینامــه CARESدر ایران است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز