خبرگزاری کار ایران

توزیع هزار تن شکر از محل ذخایر / بازار برنج رو به آرامش است /روغن نباتی مردم تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۲۰

مدیرعامل شرکت بازرگانی ایران گفت: برای تأمین میوه و مرکبات پایان سال مردم هیچ مشکلی نداریم و ۸۵ درصد میوه مورد نیاز مردم در استان های مقصد ذخیره سازی شده است.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی  یزدان سیف  افزود: بازار برنج رو به آرامش و روغن نباتی مورد نیاز مردم هم تأمین شده است.

وی با اشاره به تعویق افتادن برداشت نیشکر در خوزستان به واسطه بارندگی در این استان گفت: برداشت نیشکر در خوزستان از ۱۰ روز پیش آغاز شد و با ورود ۵۵۰ هزار تن شکر نیاز امسال مردم برطرف شده است.

سیف با اشاره به توزیع ۲۳۵ هزار تن شکر از محل ذخایر کشور افزود: برای سال آینده مجوز ۴۰۰ هزار تن شکر به کارخانجات داده شده است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر ۴ هزار و بسته های ۱ کیلویی آن ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: شکر مورد نیاز صنوف تا پایان فروردین ۹۸ هم تأمین شده است.

سیف همچنین گفت: اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و​ آرد و گندم مردم صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ های الکترونیک افزود: فعلاً هیچ تصمیمی در خصوص تغییر روند کالاهای اساسی از نرخ ۴ هزار و ۲۰۰ تومان به دیگر نرخ ها گرفته نشده است.

سیف گفت: از جمله اهداف دولت آن است که بتواند برخی کالاها را به دست مصرف کنندگان اصلی برساند و در این زمینه تصمیمات لازم را به موقع انجام خواهد داد.

وی افزود: کسانی با هدف سودجویی خبرهایی را که متقن نیستند منتشر می کنند و با انتشار این خبرها ذهن مردم را مشوش می کنند که باید مراجع نظارتی با آنان برخورد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز