خبرگزاری کار ایران

حمایت بانک کشاورزی از طرح‌های اولویت‌دار در بخش کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۲۲

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: چهار حوزه دارای اولویت اعلام شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی، بدون هیچ محدودیت اعتباری مورد پشتیبانی و حمایت برای توسعه قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، روح‌الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در گردهمایی معاونان بهبود تولیدات گیاهی و مدیران باغبانی استان‌های سراسر کشور در مشهد گفت: این چهار اولویت شامل مکانیزاسیون بخش کشاورزی، کشت گلخانه‌ای، پرورش ماهی در عرصه‌های دریایی و بذر گواهی شده و نهال می‌شود.

وی تاکید کرد: حمایت از این بخش‌ها بدون هیچ محدودیتی انجام می‌شود و در این میان کشت گلخانه‌ای از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که توسعه ۲۵۰۰ هکتار کشت گلخانه‌ای امسال در تعهد قرار گرفت اما به دلیل مشکلات مجریان و برخی نواقص عمده این میزان محقق نشد.

مدیرعامل بانک کشاورزی بیان کرد: کم بودن شمار مجریان توانمند در عرصه کشت گلخانه، ضرورت جذب سرمایه‌گذاران عمده در حوزه کشت گلخانه، بالا بودن وثیقه‌های بانکی و مشکلات موجود در شبکه بازاریابی و فروش از مهمترین مشکلات و ضرورت های حوزه کشت گلخانه محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: طی یک سال آینده هم و غم خود را بر توسعه محسوس کشت گلخانه‌ای استان و اعطای تسهیلات در این بخش قرار داده‌ایم.

خدارحمی با بیان این که در بخش مکانیزاسیون کشاورزی عملکرد بسیار مطلوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد ماشین‌آلات بخش کشاورزی تامین مالی می‌شوند و از طرف بانک کشاورزی تسهیلات به صورت کامل به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی افزود: امسال ۳۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با ۶ درصد سود در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: در حوزه کشاورزی همه امکانات و اعتبارات در جهت رشد و توسعه این بخش و به صورت هدفمند بدون هیچ محدودیتی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز