خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست تعاملی مسئولین ذوب آهن اصفهان با مسئولین کانون بازنشستگان شرکت

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۹۴

در ادامه اقدامات ذوب آهن اصفهان برای حل مشکلات بازنشستگان این شرکت، جلسه ای با حضور مسئولین کانون بازنشستگان ذوب آهن و مهندس یزدی زاده مدیرعامل و تعدادی از دیگر مسئولین این شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا،‌ مدیرعامل ذوب آهن در این جلسه گفت: علیرغم مشکلات موجود و سرمایه در گردش منفی شرکت ، کمبود نقدینگی برای خرید مواد اولیه و مسائل دیگر، ما خود را موظف می دانیم بیمه بازنشستگان را پرداخت کنیم و تمام سعی خود را بر انجام این مهم مصروف داریم  .

وی افزود: درحال حاضر ، شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم آنچه شایسته و مورد انتظار بازنشستگان عزیز است را برآورده کنیم ولی در حد امکان و توانمان سعی در بهبود وضع موجود داریم .

یزدی زاده بر توجه بیشتر به همکاران دارای بیمار صعب العلاج تاکید نمود و گفت : قطعاً مشکلات پیش آمده که ناشی از  افزایش قیمت هاست ،  انجام تکالیف ذوب آهن را سخت تر کرده و ما باید  با همدلی و همفکری مشکلات را پشت سر گذاریم . به ویژه در سال جاری که  مصادف با چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم باید با سعه صدر  از این شرایط بگذریم . قطعا این شرایط پایدار نمی ماند و وضعیت بهتری در پیش خواهیم داشت.

 مجتبی احمدی مدیر عامل کانون بازنشستگان ذوب آهن نیز در این جلسه در خصوص مشکلات مربوطه به درمان بازنشستگان ، مسائلی را مطرح نمود و خواستار رسیدگی بیشتر و کاملتر به این امر شد .

مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن نیز در رابطه با قرارداد بیمه درمان بازنشستگان و مشکلات مربوطه از جمله افزایش هزینه ها به دلیل افزایش قیمت ها ، مطالبی را بیان کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز