خبرگزاری کار ایران

بازدید مسئولین شهرستان لنجان از ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۱۸۶

در بازدید مسئولین شهرستان لنجان از ذوب آهن اصفهان عنوان شد: ذوب آهن اصفهان بیش از نیم قرن در جهت تولید، حفظ محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی در منطقه تلاش کرده است

به گزارش ایلنا، در نشست های تعاملی مسئولین شهرستان لنجان با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، محسن یونسی معاون فرماندار شهرستان لنجان، مصطفی اسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر چمگردان و رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان و همچنین اعضای شورای اسلامی شهرستان لنجان با منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت و مدیران حوزه های مختلف دیدار و گفتگو کردند.

یزدی زاده مدیر عامل شرکت گفت: ذوب آهن اصفهان هرگز خود را از منطقه و مردم شهرستان لنجان جدا نمی داند و در همین راستا سعی نموده همواره مسئولیت های اجتماعی خود را به نحو احسن انجام دهد . وی به قدمت بیش از نیم قرن ذوب آهن اشاره کرد و  خاطر نشان نمود : ذوب آهن اصفهان در این سال ها در جهت توسعه کمی و کیفی اقدامات زیادی را انجام داده که برخی در جهت تولید و برخی در جهت حفظ محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی بوده است .

مدیرعامل شرکت با اشاره به این که ذوب آهن اصفهان، بزرگترین جنگل دست کاشت کشور را به مساحت 16 هزار و پانصد هکتار دارا است ، اظهار داشت : توسعه و حفظ فضای سبز شرکت و اجرای پروژه های مربوطه از جمله اقدامات زیست محیطی شرکت به شمار می رود و هم اکنون نیز ذوب آهن در حد استاندارد جهانی و حتی کمتر از آن آلودگی دارد.

وی به پایش آنلاین سازمان محیط زیست از آلودگی منطقه اشاره کرد و گفت : باتری شماره 3 کک سازی و آگلومراسیون از دیگر واحدهایی می باشند که در حال اصلاح سیستم های آن هستیم تا بیش از پیش در جهت تبدیل شدن به صنعت  سبز گام برداریم .

یزدی زاده به موضوع حق آبه ذوب آهن از منطقه نیز پرداخت و گفت : شرکت هم اکنون کمتر از 30 یا 40 درصد از این حق آبه را مصرف می کند و نیاز خود را بیشتر با خرید پساب شهرستان های اطراف برطرف می نماید.همچنین پروژه آب گیری از لجن کنورتور یکی از بهترین پروژه های انجام شده در سطح شرکت طی چند سال گذشته محسوب می شود که در راستای برگشت آب به چرخه تولید بسیار موثر بوده است. 

محسن یونسی معاون فرماندار شهرستان لنجان گفت: ذوب آهن اصفهان همواره در راستای مصالح کشور و منطقه گام برداشته و نمونه آن شهدایی است که تقدیم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نموده و به واقع باید گفت ، ذوب آهن اصفهان محور صنعت کشور است  .

وی به اقدامات انجام گرفته طی ماه های اخیر در منطقه اشاره کرد و افزود : تعامل نزدیک بین مسئولین و مردم نشان دهنده آن است که اقدامات خوبی در این راستا در ذوب آهن اصفهان انجام گرفته است که پیشرفت صنعت و منطقه را در پی دارد.

معاون فرماندار شهرستان لنجان به رکوردهای اخیر در شرکت اشاره و خاطر نشان کرد : ذوب آهن اصفهان یکی از سرمایه های اصلی صنعت فولاد کشور است و امید است که با اجرای طرح های توسعه خود به شکوفایی هر چه بیشتر دست یابد.

در ادامه مصطفی اسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر چمگردان و رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان  نیز گفت : ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور منشاء اثرات و برکات بسیاری می باشد .

در پایان این نشست لوح تقدیری از طرف فرمانداری شهرستان لنجان به علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان اهدا گردید و از خدمات این مدیریت قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز