خبرگزاری کار ایران

در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران؛

طرح شارژ 40 درصدی آهن اسفنجی کوره القائی مجتمع فولاد صنعت بناب کاندیدای اصلی جشنواره شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۹۸

طرح شارژ 40 درصدی آهن اسفنجی مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان کاندیدای اصلی سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران انتخاب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت، طرح شارژ بالای 40 درصدی آهن اسفنجی در کوره های القائی واحد ذوب 520 این مجتمع به عنوان کاندیدای اصلی محصول نوآورانه برتر ایرانی انتخاب شده است.
سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به همت پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ ،  علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد. 
این جشنواره درراستای دستیابی به اهداف توسعه اقتصاد ملی و حمایت از نوآوری های داخلی انجام می گیرد تا با شناسائی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری های محصول شرکت های ایرانی در حوزه تولید و ارائه کالاها و خدمات جدید به جامعه، زمینه معرفی و تقدیر از این تلاشگران صنعت و کسب و کار را فراهم کند.
شایان ذکر است که شارژ آهن اسفنجی بالای 40 درصد در این مجتمع در حال انجام است که برنامه ریزی لازم برای افزایش آن در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز