خبرگزاری کار ایران

سیاستگذاری برای تولید و فروش صادرات محور محصولات مجتمع فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۷۹۷

سیاستگذاری برای تولید محصول و صادرات با محوریت صادرات کشورهای همسایه در مجتمع فولاد صنعت بناب قوت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع فولاد صنعت بناب، اولین نشست مشترک مدیران مجتمع فولاد صنعت بناب با متقاضیان اخذ نمایندگی فروش محصولات این مجتمع با حضور سید ابوتراب فاضل مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره برگزار شد.

سید ابوتراب فاضل در این نشست با اشاره به موقعیت جغرافیائی مجتمع فولاد صنعت بناب گفت : موقعیت جغرافیائی و استراتژیک این شرکت به لحاظ قرار گرفتن در شمالغرب کشور و نزدیکی به کشورهای عراق، ترکیه و همچنین صدور محصول به کشورهای آذربایجان، گرجستان و ... بخشی از تولید خود را به صادرات اختصاص خواهیم داد.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب هدف از برگزاری این نشست را ایجاد شبکه فروش منسجم عنوان کرد و افزود: اقدام لازم برای ایجاد شبکه منسجم فروش را با برگزاری نشست های اختصاصی با مشتریان و فروشندگلن محصولات خواهیم داشت و تولید بر اساس بازخورد بازار و نظر مشتریان در دستور کار قرار می گیرد و ارتباط مستمر و تناگتنگ با نمایندگان فروش را خواهیم داشت.

فاضل صادرات محصولات فولادی را حائز اهمیت  دانست و گفت : سیاستگذاری برای تولید و فروش صادرات محور را در دستور کار خواهیم داشت و در این زمینه مذاکراتی نیز انجام شده است که در حال اجرائی شدن می باشد. 

در این نشست وضعیت بازار و تبادل نظر در خصوص همکاری های مستمر مد نظر قرار گرفت و متقاضیان نمایندگی تولید محصولی با کیفیت ، ارائه سبد کامل محصولات و خوشنامی این مجتمع را یکی از عوامل علاقمندی به همکاری به عنوان نماینده عنوان کردند. 

شایان ذکر است که مجتمع فولاد صنعت بناب در حال حاضر با 7 خط نورد و دو واحد ذوب در حال فعالیت است و محصولات خود را روانه بازارهای داخلی و خارجی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز