خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان؛

بومی سازی وظیفه اصلی تمامی کارخانه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۷۱۳۴۶۲

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان بومی سازی را هدف اصلی فولاد هرمزگان عنوان کرد و گفت: بومی سازی باعث ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.

محمدجعفر پارسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: یکی دیگر از مزیت های بومی سازی، کاهش ارزبری است، زیرا قطعات در داخل تولید شده و ارزی برای واردات اختصاص داده نمی شود. همچنین بومی سازی زنجیره پایدار را تامین می کند.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان، معتقد است که هر ایرانی در حوزه کاری خود وظیفه دارد در طرح بومی سازی سهیم باشد.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان به سهم خود در طرح بومی سازی سهیم بوده است گفت: با توجه واحد ایجاد شده در شرکت فولاد هرمزگان، برخی از قطعات عمده شناسایی و با تولیدکنندگان داخلی مشورت شد، آنگاه این قطعات را توانستیم بومی سازی کنیم.

پارسی ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های دیگری نیز در راستای بومی سازی در نظر گرفته شده است که در سال‌های آتی برای انجام آن اقدام خواهد شد.

وی از بومی سازی 5 نوع گرید در سال جاری خبر داد و گفت: این 5 نوع گرید در سال های گذشته از خارج تامین می شد که خوشبخانه توانستیم آنها را بومی سازی کنیم.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان، عنوان کرد: مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باید همکاری تنگاتنگ داشته باشند و این امر یک فصل مشترک بین آنها است.

پارسی با بیان اینکه نوسانات نرخ ارز برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد کرده است، گفت: خوشبختانه تا به امروز نوسانات نرخ ارز تاثیر خاصی برای شرکت فولاد هرمزگان نداشته است و این شرکت با به روزترین تجهزیرات به کار خود ادامه می دهد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز