خبرگزاری کار ایران

ارائه 6 تقاضای فناورانه در حوزه صنعت فولاد

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۰۱۶

همزمان با جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد رویدادی تحت عنوان رویداد ارائه 6 تقاضای صنعتی (Reverse Pitch) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در این رویداد که ساعت 9 صبح روز 18 دی‌ماه 1397 برگزار می‌شود، 6 تقاضای صنعتی در حوزه فولاد که عبارتند از:

  • کاهش میزان FeO سرباره در کوره قوس الکتریکی
  • کاهش مصرف الکترود گرافیتی در کوره قوس الکتریکی 
  • حذف رطوبت از کنسانتره آهن ورودی به آسیاب گندله‌سازی
  • استحصال مواد با ارزش از سرباره کوره قوس الکتریکی
  • حذف شوره سطحی ورق گالوانیزه 
  • جایگزینی آلومینیوم در فرآیند اکسیژن زدایی در فولاد مذاب

این موارد توسط مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان ارائه خواهد شد و فناوران  می‌توانند مسائل فناورانه شرکت‌های فولادی را بشنوند، فناوری مورد نیاز آن‌ها را توسعه دهند، فناوری یا محصول خود را به آن‌ها بفروشند و یک کسب‌وکار دانش‌بنیان، سودآور و درآمدزا بیافرینند.

هیچ محدودیتی برای شرکت در این رویداد وجود ندارد. کارشناسان واحدهای صنعتی یا شرکت‌های کوچک و متوسط، دانشجویان و اعضای هیات علمی، پژوهشگران وفناوران و سایر افراد علاقمند، از سراسر کشور می‌توانند به طور رایگان در این رویداد شرکت کنند.

لینک ثبت نام رایگان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز