خبرگزاری کار ایران

بزرگترین گردهمایی کشاورزی در چهل سالگی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۶۱۰

بزرگترین گردهمایی بخش کشاورزی برای ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی با عنوان دومین‌ نمایشگاه بین المللی صنایع تبدیلی، تکمیلی، فناوری‌های پیشرفته غذایی و صادرات کشاورزی با حمایت وزارت جهاد کشاورزی و نهادهای مرتبط بخش خصوصی ۷ تا ۹ بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا رضاییان مدیر اجرایی این نمایشگاه اظهار داشت: بخش کشاورزی موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی در کشورهای در حال توسعه است که بیشترین سهم را در اشتغالزایی، تولید، در آمد ناخالص ملی و صادرات دارد.

وی مهم‌ترین هدف برپایی این گروهمایی کشاورزی را ارائه دستاوردهای چهل سال فعالیت مدیران‌ جهادی عنوان کرد و افزود: استفاده از تجربیات مدیران جهادی در کنار دستاوردهای علمی برای بهبود وضعیت بخش کشاورزی و روند فراوری و تولید صنایع تبدیلی، کاهش ضایعات، استفاده از فناوری‌های نوین برای افزایش عملکرد در هکتار و ارتقای کیفیت محصولات و افزایش درآمد در بخش کشاورزی از جمله مواردی است که باید مدنظر قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع تبدیلی، تکمیلی، فناوری های پیشرفته غذایی و صادرات کشاورزی قرار است تا آخرین دستاوردهای و توانمندی‌های کشاورزی ایران و مقایسه آن با نقطه آغازین انقلاب ارائه شود.

همچنین در این نمایشگاه فناوری‌های نوین کشاورزی، ماشین‌آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، محصولات ارگانیک، هوشمندسازی حوزه کشاورزی، ایده‌های نوآورانه و فناورانه و محصولات نهاده‌های کشاورزی و دامی در معرض دید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری چند کارگاه آموزشی و نشست‌های هم اندیشی با حضور استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های دانش بنیان حوزه کشاورزی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه سه روزه است.

علاقمندان‌جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۹_۲۲۸۹۳۰۰۸ دبیرخانه اجرایی نمایشگاه تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز