خبرگزاری کار ایران

فاضل خبر داد:

افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده، دو اولویت فولاد صنعت بناب

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۰۶۸

افزایش تولید وکاهش بهای تمام شده محصول در حال حاضر اولویت اصلی بوده و تلاش برای بهبود وضعیت موجود در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید ابوتراب فاضل، مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب در دیدار با اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای بهبود وضعیت فعلی در همه زمینه ها خبر داد و گفت: افزایش تولید و کاهش بهای تمام شده محصول در حال حاضر اولویت اصلی بوده و تلاش برای بهبود وضعیت موجود در دستورکار قرار گرفته است.

وی درخصوص عرضه محصول در بازار اظهار داشت: شرایط موجود اقتصادی و کاهش روند اجرایی پروژه های عمرانی نیاز به رفع موانع صادرات و گشایش‌های لازم را دارد که محصولات تولیدی صادر شود و بازار های مستعدی مثل عراق و سوریه کشش و نیازمندی لازم را برای اینکار دارند.

اعزازی نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با ابراز امیدواری از حضور مدیریت جدید تصریح کرد: مایه امیدواری است که مدیریت جدید با سابقه و با تجربه در حال حاضر هدایت این مجتمع را به عهده گرفته اند و امید است شاهد رشد و پیشرفت این مجموعه باشیم.

وی با اشاره به شرایط سیاسی و اقتصادی افزود: در حال حاضر مشکلات اقتصادی و سیاسی که بیشتر جنبه روانی دارد مطرح است ولی به تجربه ثابت شده که با مشکلات و تحریم های ایجاد شده می شود مقابله کرد وی همچنین اعلام آمادگی برای مساعدت و مشارکت در حل امورات و مشکلات مجتمع را کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز