خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد:

فولاد مبارکه از راه‌کارهای قانونی برای مقابله با تحریم ها استفاده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۲۳۴

مدیرعامل فولاد مبارکه دربارۀ تحریم فولاد مبارکه از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: پیش تر نیز آمریکا صنعت فولاد ایران و گاز و پتروشیمی را تحریم کرده بود؛ در نتیجه این اتفاق موضوع تازه‌ای نیست.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا عظیمیان با بیان این مطلب در ادامه افزود: متأسفانه نام بردن از فولاد مبارکۀ اصفهان و چندین شرکت در فهرستی که منتشر شده ممکن است برخی محدودیتها را برای فولاد مبارکه ایجاد کند؛ البته ما نیز با راهکارها و ظرفیت‌های قانونی به مقابله با تحریم میرویم تا نتواند مشکلاتی برای شرکت ایجاد کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه با بیان این مطلب افزود: البته این موضوع نیازمند برخی هماهنگی‌ها با مراکز دولتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با آنها نیز گفت وگو می‌کنیم تا بتوانیم راهکاری پیدا کنیم. ما در اولین فرصت راهکارهای خود را برای مقابله با تحریم تهیه می‌کنیم و آن را به اطلاع همۀ مصرف کنندگان، سهامداران و کسانی که با فولاد مبارکه در ارتباط هستند قرار خواهیم داد.

وی دربــــارۀ اقدامات این شرکت گفت: هماهنگی‌های لازم را در داخل کارخانه و با دولت محترم انجام می دهیم و آن را اعلام می کنیم.

عظیمیان ادامه داد: ما سعی می‌کنیم تأثیر اقدام خصمانۀ آمریکا را که از حربۀ تحریم علیه کشورها استفاده می‌کند، به حداقل برسانیم و آثار آن را بر شرکت به کمترین میزان ممکن برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال اینکه تحریم‌ها تا اندازه ای می تواند بازارهای ایران را در اروپا و کشورهای عراق و افغانستان تحت تأثیر قرار دهد نیز گفت: همان گونه که اشاره کردم، تحریم ها موضوع جدیدی نیست و اکنون تنها اسم شرکت فولاد مبارکه در فهرست آمده است؛ بنابراین ما مذاکرات خود را با طرف‌های قرارداد خود ادامه می دهیم و راهکارها را برای تدوام و حفظ بازار در کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه در دست خواهیم داشت. از سوی دیگر با توجه به مذاکراتی که دولت با گروه ۱+۴ داشته و در حال انجام است از ظرفیت های آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز