خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

با قدرت به تولید ادامه خواهیم داد

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۷۱۸

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: همه کشورهای دنیا به‌جز امریکا خواستار همکاری با صنعت خودروسازی ایران هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، محسن جهرودی در بازدید از غرفه گروه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد افزود: در حال حاضر برای ادامه فعالیت‌های تولیدی خود در سایپا هیچ مشکلی نداریم و با قدرت به حرکت چرخه تولید ادامه می‌دهیم.

وی درباره رفع مشکل کمبود قطعات خودرو گفت: تاکنون هشت‌هزار خودروی ناقص را تکمیل کرده‌ایم و تا پایان مردادماه نیز تمام خودروهایی که کمبود قطعه دارند را تکمیل و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: امریکا به کشورهای مختلفی که با صنعت خودروسازی ایران همکاری می‌کنند فشار وارد می‌کند تا این همکاری متوقف شود اما هم سایپا و هم ایران‌خودرو تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کرده‌اند.

وی افزود: ما در هفته‌های اخیر خودروی رهام را رونمایی کردیم تا نشان دهیم تحریم‌ها هیچ اثری بر روی صنعت خودروسازی نخواهد داشت.

در این بازدید همچنین از کشنده سنگین KX480 تولید جدید شرکت سایپادیزل رونمایی شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره این محصول هم گفت: این خودرو برخوردار از امکانات و قابلیت‌های روز دنیا است و نیاز بازار را در این بخش پوشش خواهد داد.

وی افزود: این کامیون تحت لیسانس شرکت ولوو طراحی و تولید شده و هم سطح رقبای صاحب‌نام خود است.

به گفته جهرودی گروه سایپا در چند ماه اخیر و با وجود تلاطم در بازار خودرو محصولات خود را به صورت مستمر و مطابق با ظرفیت‌های موجود در این شرکت تولید کرده تا پاسخ‌گوی نیاز بازار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز