خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در بازدید از ذوب آهن اصفهان:

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط اول مبارزه در جنگ اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۶۲

محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت و ابراهیم مسکین مدیر عامل این بانک در استان اصفهان و هیات همراه سه شنبه 26 تیرماه با مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در محل ساختمان فروش این شرکت دیدار و گفتگو نمودند . در این دیدار مهندس یزدی زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان واهداف و برنامه های اقتصادی ، اجتماعی آن بر مناسبات و همکاری های مشترک ذوب آهن و بانک قرض الحسنه رسالت تاکید نمود و خواهان تداوم و گسترش این همکاری ها و مناسبات مشترک جهت رفاه کارکنان شرکت شد .

به گزارش ایلنا، محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دیدار ، آمادگی این بانک را برای همکاری بیشتر با ذوب آهن اصفهان و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ای به کارکنان این شرکت اعلام نمود .

مسئولین بانک قرض الحسنه رسالت بعد از دیدار و تبادل نظر با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان  وارد مجموعه کارخانه ذوب آهن شده و از آخرین دستاوردها و خط تولید این شرکت بازدید کردند . مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید ، به خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت : پیشرفت های اقتصادی کشورها با چند شاخص و از جمله شاخص تولید فولاد سنجیده می شود و خوشبختانه شرایط گذشته و موجود ذوب آهن در تولید مقاطع فولادی نشان دهنده اهمیت نقش تولیدات این شرکت در افزایش روند مثبت شاخص های اقتصادی کشور و استان است.

وی افزود : ذوب آهن اصفهان را همواره خط اول جبهه صنعت می دانستم و با حضور در این شرکت و دیدن خط تولید و آشنا شدن با محصولات آن به خط مقدم بودن آن بیشتر واقف شدم . اکنون که در شرایط فشار و تحریم های اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم اهمیت این مجتمع صنعتی برای ما بیشتر روشن می شود و بر ما لازم است که قدر سنگرداران این خط مقدم که همان صنعتگران هستند را بیشتر بدانیم و ارج نهیم . وی در ادامه به مذاکرات خود با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و یادآور شد : در گفتگو و توافق با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ، بانک قرض الحسنه رسالت با همکاری این شرکت در قالب بانک داری اسلامی و همیاری اجتماعی در جهت بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات و نیازهای کارکنان ذوب آهن تسهیلات ویژه ای به صورت قرض الحسنه به آنان پرداخت می نماید .

حسین زاده در مورد جایگاه بانک قرض الحسنه رسالت گفت : این بانک اولین و تنهاترین بانک خصوصی قرض الحسنه ایران و بانک اجتماعی بدون شعبه است که نه سودی می دهد و نه سودی می گیرد و از سال 76 به صورت قرض الحسنه و از سال 91 به صورت بانک در خدمت مردم ایران است .

وی افزود : کارکنان ذوب آهن اصفهان بدون نیاز به خروج از این شرکت و مراجعه به شعبه ای خاص به طور خودکار عضو این بانک شده و امضای آن ها ذیل برگه های عضویت برای تداوم و گسترش بیشتر تعاملات بانکی آن ها لازم است . در آغاز کار نیز توسط رابطان تعیین شده در قسمت های مختلف ذوب آهن ، این ارتباط و تعامل با عنوان کانون قرض الحسنه ذوب آهن برقرار وکارت های حساب  تحویل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز