خبرگزاری کار ایران

مدیران، کارکنان و پیشکسوتان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۴۰

آئین تجدید میثاق مدیران، کارکنان و پیشکسوتان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدظله العالی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در آستانه سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد سازندگی و روز جهاد کشاورزی؛ مسوولان، کارکنان، کانون بسیجیان، سنگرسازان بی‌سنگر و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس وزارت جهاد کشاورزی در حرم مطهر امام خمینی حاضر شده و با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بیعت کردند.

در این آئین، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهادگران، سنگرسازان بی‌سنگر و یادگاران شهدا و میدان‌های خون و جنگ و جهاد هر سال در ۲۷ خرداد ماه، در کنار مرجع نورانیت جمع می‌شوند تا تجدید دیدار کنند و با بیعت با مقام ولایت، آرمان‌های امام راحل را تفسیر کرده و اندیشه‌های ایشان را نشر دهند.

وی افزود: جهادگران به عنوان فرزندان انقلاب، بزرگترین آبرو را به انقلاب اسلامی خود دادند و با تعهد به اسلام و ایمان در این راه، بهترین الگو بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان این که نقش جهاد سازندگی در جنگ کمتر از نیروهای نظامی نبود، یادآور شد: امروز در گوشه و کنار کشور در دورترین روستاهای محروم با ایثارگری‌های ایثارگران جهاد سازندگی مواجه می‌شوید که خود را به آنجا رسانده و در از بین بردن مشکلات مردم محروم کوشش کرده‌اند و حتی در این راه از ایثار جان خود نیز دریغ نکرده‌اند.

وی همچنین از تلاش‌ مسوولان و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تقدیر کرد و افزود: هم اکنون مجموعه وزارت جهاد کشاورزی نیز با شدت و حدت برای تامین نیازهای مردم تلاش می‌کنند که امیدوارم خداوند به همه آنان توفیق عنایت کند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، با بیان این که در پیشبرد اهداف انقلاب و کشور باید ابتدا از خود شروع کنیم و کوشش کنیم کارهایمان برای خدای متعال باشد، گفت: اعتماد به نفس راه برون رفت از مشکلات است بنابراین با اتکال به نفس بعد از اعتماد به خدا، می‌توانیم منشاء خیرات در همه کارهایمان باشیم.

این مقام مسئول با بیان این که متاسفانه دشمنان روز به روز علیه ما توطئه می‌کنند، گفت: بزرگترین ساده‌اندیشی است که تصور کنیم جهانخواران از ما و اسلام دست برداشته‌اند.

وی افزود: امروزه آمریکا با تمام توان برای درهم شکستن انقلاب و به زانو درآوردن ما آمده است. آمریکا دشمن شماره یک مردم محروم و مستضعف جهان است و رابطه با آمریکا، رابطه مظلوم با ظالم است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای سنگرسازان بی‌سنگر نیز با بیان این که ما هر چه داریم از شهدا داریم و آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: شهدا با ایثار جان و خونشان رسالت خود را انجام داده و تاریخ انقلاب را تحریر کردند و دستاورد این ایثار‌؛ استقلال، آزادی و حفظ نظام کشور است.

وی افزود: رسالت ما این است که باید شهدا، راه شهدا و آرمان‌هایشان را به عنوان نخستین گام بشناسیم.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگ عمومی نیز باید شهادت را برای نسل جدید معرفی کنیم و فرهنگ شهادت، ایثار، جهاد و از خودگذشتگی را برای مردم، تاریخ و آیندگان ثبت و بیان کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز