خبرگزاری کار ایران

بررسی یک شاهکار چینی - کولر گازی گری

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۳۶۹

اسپلیت های سرمایشی و گرمایشی گری با داشتن کمپرسورهای مجهز به اینورتر جزو کم مصرف ترین کولرهای گازی است. تکنولوژی اینورتر تا 65 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد که نتیجه آن هوای به مراتب مطبوع تر و در عین حال کاهش هزینه ها در قبض های برق است.

به گزارش ایلنا، یک عدد از هر سه کولر گازی تولید شده در جهان، کولر گازی گری است. گری از معتبرترین و قدیمی ترین برندهای اصالتاً چینی در بازار کولر گازی است که امروزه در کشورهایی به جز چین هم تولید شده و تبدیل به رقیب سرسختی برای برندهای معتبر دیگر شده است. گری در پیشرفته ترین مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد تست قرار می گیرد تا در سخت ترین شرایط آب و هوایی بهترین عملکرد را داشته باشد. آن چه گری را به محصولی قابل رقابت تبدیل کرده است، جمع آوری ترکیب هوشمندانه ای از تحقیقات، جدیدترین تکنولوژی ها و فناوری های روز، راحتی مشتری و تعهد به انجام کار درست است.

 دیوار چین

کولرهای گازی دیگر تنها یک وسیله سرمایشی نیستند بلکه با سیستم های پیشرفته فنی و اقتصادی خود در حال تغییر در سبک زندگی هستند. یکی از باورهای نادرستی که در مورد اسپلیت ها رواج دارد مصرف برق بالای آن ها است.

اسپلیت های سرمایشی و گرمایشی گری با داشتن کمپرسورهای مجهز به اینورتر جزو کم مصرف ترین کولرهای گازی است. تکنولوژی اینورتر تا 65 درصد مصرف انرژی را کاهش می دهد که نتیجه آن هوای به مراتب مطبوع تر و در عین حال کاهش هزینه ها در قبض های برق است. موتورهای اینورتر دیوار بزرگ بین کولرهای گازی قدیمی و جدید است.

 قدرت پرتاب باد اسپلیت گری فوق العاده است، قدرت پرتاب باد در متعادل نگاه داشتن دما دخیل است. قدرت پرتاب باد یعنی کولر تا چه فاصله ای می تواند باد خنک را انتقال دهد که معمولاً برای نشان دادن آن از عددی بر حسب متر استفاده می شود.

بررسی یک شاهکار چینی - کولر گازی گری

تنوع محصولات تهویه مطبوع گری سه دسته زیر را شامل می شود:

- دیواری

- پنجره ای

- ایستاده یا پرتابل

از محبوب ترین مدل های کولر گازی، انواع دیواری آن است که یک قسمت آن داخل اتاق و موتور در محیطی دورتر از محل نصب می شود. این نوع از کولر، فضای بیشتری را نسبت به انواع دیگر به خود اختصاص می دهد. اسپلیت های گری از کم مصرف ترین و کم صداترین اسپلیت های موجود در بازار است.  

کولرهای پنجره ای به سرعت آماده می شوند و از آن جا که تمامی قطعات آن ها در یک جعبه قرار داده شده اند  نیاز به برق کشی جداگانه یا سوراخ کردن دیوار ندارند، این مدل برای خنک کردن اتاق های کوچک تر مناسب هستند.  

کولر گازی پرتابل گری (قابل حمل) بر خلاف اسپلیت ها، از یک دستگاه تشکیل شده و قسمت بیرونی ندارد. این مدل با وجود اینکه از دیگر مدل ها، پر سروصدا تر است ولی می تواند گرم ترین اتاق ها را به خوبی خنک کند.

کولرهای گازی گری از معتبرترین برندهای ساخت چین در بازار کولر گازی می باشد که در حال حاضر در چهار کشور چین، برزیل، پاکستان و ویتنام تولید می شوند. تولید سالانه بیش از 27 میلیون دستگاه، نشان می دهد که مشتریان زیادی به آن اعتماد دارند. این محصولات با عملکرد سرمایشی و گرمایشی مناسب بهترین گزینه است برای خریدارانی که بهترین کیفیت را همراه با کم ترین میزان مصرف انرژی خواهان هستند. کوتاه ترین و بهترین روش خرید کولر پس از جمع آوری اطلاعات و تصمیم نهایی، خرید اینترنتی است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز