خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات امدادی کرمان موتور بیان کرد؛

ایجاد ۲۳۰۰ پایگاه سیار در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۲۷۱

محمودی گفت:همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر ، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد ۲۳۰۰ پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است.

به گزارش ایلنا؛ در نشست خبری امداد نوروزی سال ۱۳۹۷ شرکت کرمان موتور محمودی معاونت خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی ضمن تبریک فرارسیدن ایام باستانی نوروز گفت: طرح خدمات امداد نوروزی ۱۳۹۷ این شرکت از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ در بیش از ۱۱۰ پایگاه به صورت ۲۴ ساعته  و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشوراجرا خواهد شد.

ضمن آنکه مرکز تماس واحد امداد به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلفن  ۴۲۷۲۴-۰۲۱ آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان ، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزیز خواهند بود.

وی افزود:همچنین در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر ، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد ۲۳۰۰ پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است.

لازم به توضیح است؛ کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان محترم توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌گردد.

 محمودی در خصوص سوئ استفاده هایی که از نام این شرکت صورت گرفته گفت: بنا بر گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد کرده‌اند.

در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می رساند از آنجایی که این شرکت تاکنون فعالیتی در حالیکه این شرکت هیچ گونه فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد ننموده است.

اگر مشتری از این تخلفات اطلاع داردمی‌تواند به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب سایت رسمی این شرکت  به آدرس http://www.kermanmotor.ir و http://www.kermanmotor.com یا تماس با شماره ۴۲۷۲۴-۰۲۱اطلاع رسانی کند.

اگر شرکت تصمیم به صدور چنین کارتهایی داشته باشد حتما از طریق نمایندگی های مجاز و رسانه های جمعی اطلاع رسانی خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز