خبرگزاری کار ایران

مهم ترین عوامل برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۴۴

خوب است بدانید که فروشگاه اینترنتی زنبیل با اطمینان از عملکرد خود جهت تامین رضایت صد در صدی مشتریان خود، امکان عودت کالا را برای مشتریانش فراهم آورده است. تمام خریدهای صورت گرفته تا 10 روز از لحاظ قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت برای شما گارانتی شده است و شما از زمان خرید تحت حمایت قانون مصرف کننده هستید.

به گزارش ایلنا، مردم بیشتر از قبل در حال خرید دایره وسیع تری از کالاها به صورت آنلاین هستند، خرید در خانه و تحویل در خانه بسیار آسان است. انتخاب از منویی که محدود به دیوارهای یک فروشگاه نیست، خرید بدون خستگی و بدون محدودیت و با قیمت مناسب تر، چه چیزی بهتر از این؟ آیا نکته ای از خرید آنلاین وجود دارد که شما به عنوان مصرف کننده باید از آن مطلع شوید؟ بله! هنگامی که از فروشگاه های اینترنتی خرید می کنید از ویژگی های زیر باید مطمئن شوید.

سیاست بازپرداخت پول یا عودت کالا:

هر فروشگاه اینترنتی با در نظر گرفتن زمان مشخص، باید این امکان را برای مشتریانش فراهم کند که پس از خرید زمانی برای بررسی محصول داشته باشند و اگر به هر دلیلی آن را مغایر با آن چه که سفارش داده اند، مشاهده کردند بتوانند به راحتی و بدون هیچ قید و شرطی آن را باز گردانند. یکی از محدودیت هایی که خرید اینترنتی ایجاد می کند این است که شما در لحظه خرید توانایی چک کردن تمام ویژگی ها را از نزدیک ندارید بنابراین اگر آن چه که دریافت می کنید با آن چه که منتظرش بودید مغایر باشد، تنها چیزی که باقی می ماند فقط یک تجربه بد است. یک فروشگاه اینترنتی خوب باید علاوه بر دادن اطلاعات دقیق و کامل، این امکان را فراهم کند که بتوانید کالا را باز گردانید یا تعویض کنید. خوب است بدانید که فروشگاه اینترنتی زنبیل با اطمینان از عملکرد خود جهت تامین رضایت صد در صدی مشتریان خود، امکان عودت کالا را برای مشتریانش فراهم آورده است. تمام خریدهای صورت گرفته تا 10 روز از لحاظ قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت برای شما گارانتی شده است و شما از زمان خرید تحت حمایت قانون مصرف کننده هستید.

مهم ترین عوامل برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی

بخش پنهان محصول

بخش های مهم محصول در داخل آن پنهان است. هرچقدر هم تبلیغات مختلف و مثبت درباره یک محصول وجود داشته باشد اما بهترین کامنت متعلق به فردی است که از آن استفاده کرده باشد. یک فروشگاه اینترنتی خوب باید در بین مشتریان خود به کامنت های مثبت مشهور باشد. بسیاری از فروشگاه ها تبلیغات پرسرو صدا و کمپین های خوش آب و رنگی دارند اما پیشبرد روند به خوبی شروع آن نیست و منجر به به جلب نظر مثبت کاربران نخواهند شد.

مهم ترین عوامل برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی

هم فوری و هم غیر فوری

ارسال کالا بدون زحمت، یکی از مزایای چندگانه خرید اینترنتی است و بسیاری از مردم خرید اینترنتی را به این دلیل ترجیح می دهند. خرید آنلاین راه بسیار خوبی است برای این که فاصله همه چیز از شما فقط چند کلیک باشد که به ویژه در موارد فوری بسیار کمک کننده است. اگر زمان بین خرید و تحویل کالا قابل برنامه ریزی نباشد، دلیل قابل قبولی برای خرید وجود ندارد. به ویژه برای زمان هایی که برنامه روزانه ی شلوغ یا نیاز به تحویل فوری دارید، مثل ارسال هدیه برای یک مناسبت یا زمان خاص. فروشگاه اینترنتی زنبیل یکی از منعطف ترین و متنوع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه تحویل کالا است. برای مواقعی که نیاز به تحویل فوری دارید بدون هیچ محدودیتی، امکان ارسال هر نوع کالایی از ست کامل جهیزیه گرفته تا یک شیشه عطر، کمتر از 3 ساعت وجود دارد و در غیر اینصورت می توانید از منو ارسال عادی، ارسال با پست، ارسال توسط باربری و ... روش دلخواه خود را انتخاب کنید.

حفظ حریم شخصی

سیاست های حفظ حریم شخصی افراد در کسب و کارهای اینترنتی، باید سیاست های امنیتی کاملی باشد که برای محافظت از داده های جمع آوری شده استفاده می شود و به طور کلی از حریم خصوصی کاربران و مشتریان حفاظت می کند. زنبیل ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است به منظور تکمیل خرید یا ثبت نظر، اطلاعاتی از کاربران درخواست می کند تا بتواند خدماتی مطمئن را ارائه دهد. کسب اطلاعاتی مانند آدرس یا شماره تلفن به منظور پردازش و ارسال سفارش و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت گرفته و برای ارتباط با مشتریان یا تحقیقات بازاریابی، اطلاع رسانی رویدادهای ویژه یا پروموشن ها ممکن است از آن استفاده شود. به جز رمز عبور، حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران بر عهده زنبیل بوده و این اطلاعات شخصی با هیچ شخص یا سازمانی به اشتراک گذاشته نمی شود.

هرکسی که میگه با پول نمیشه شادی خرید، حتما نمی دونه که کجا باید خرید خوب انجام بده. اگر ساعت های نامنظم بسیاری، مشغول به کار هستید و وقت آن را ندارید حضوری خرید کنید، خرید آنلاین از زنبیل به شما اجازه می دهد که با کسب اطلاعات کامل راجع به محصول بدون صدمه زدن به برنامه خود خرید کنید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز