خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات نوروزی و امداد ویژه برای مشتریان بهمن موتور

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۰۳۱

طرح امداد نوروزی گروه بهمن از 28 اسفند 96 لغایت 14فروردین 97 خدمات پشتیبانی خود را به کلیه مشتریان شرکت بهمن موتور در ایام نوروز ارائه خواهدکرد.

به گزارش ایلنا این طرح در50 نمایندگی منتخب و تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن در ایام نوروز از ساعت 8 صبح الی 18 و همچنین تعداد 52 تیم مستقرامدادی در محور های مواصلاتی و مسیرهای پرتردد درسراسرکشور، ورودی و خروجی شهرها و جایگاه های پلیس راه به صورت شبانه روزی به اجراگذاشته خواهد شد .

بروز رسانی ابزار و تجهیزات و همچنین ارسال قطعات پر مصرف امدادی، همکاری کانون جهانگردی واتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایرانبا شرکت گروه بهمن جهت پوشش دهی خدمات امداد دراین ایام، معرفی و اطلاع رسانی طرح کشیک نوروزی به مشتریان از طریق سایت، رسانه ها و همچنین توزیع تراکت طرح در بین مشتریان و نظر سنجی از مشتریاندرخواست کننده خدمات امدادی از جمله اقدامت صورت گرفته در این طرح به شمار می‌آید.

همچنین سایر اقدامات صورت گرفته جهت ارائه خدمات مطلوب تررا می توان تشکیل تیم های پشتیبانی، ارسال هوایی قطعات و همچنین برگزاری همایش و دوره های آموزشی برای امدادگران برشمرد .

مشتریان محترم می توانند برای دریافت خدمات امدادی و یا بیان نظرها و پیشنهادهای خود در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن48027-021 تماس حاصل نموده وهمچنین جهت اطلاع از لیست نمایندگان کشیک به سایت گروه بهمن به نشانیwww.bahman.ir  مراجعه کند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز