خبرگزاری کار ایران

«شهرآفتاب» میزبان ماشین‌آلات راه‌سازی و راهداری

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۹۰۳

نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راه‌سازی و راهداری، معدنی خودرو دیزل تهران ظهر امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛نخستین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات راه‌سازی و راهداری، معدنی خودرو دیزل تهران در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

این نمایشگاه که با حضور جمعی از فعالان و شرکت‌های حمل‌ونقلی برگزار شد قرار است تا 4 روز دیگر ادامه داشته باشد.

بابک نعمت الهی مدیر این نمایشگاه در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحییه گفت: این نمایشگاه قبل‌تر به مدت چندین سال در استان اصفهان برگزار می‌شد و امسال نخستین بار است که در تهران برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه شرکت‌کنندگان از استان‌های تبریز، اصفهان، کرمان و خود تهران در این نمایشگاه حضور پیداکرده‌اند، گفت: شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور پیدا کردند شامل گروه بهمن دیزل، داف، رنو، مان، کاریزان خودروکاویان، زرین کوپال از تولیدکنندگان داخلی و هم‌چنین گروه صنعتی آریا و نماینده رسمی برند سوسان که کره‌ای است می‌باشند.

وی هم‌چنین خبر داد که شرکت مایان فولاد که زیرمجموعه گروه ماموت است نیز جزو شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

نعمت‌الهی ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های ثبت‌نام کننده در نمایشگاه به دلیل نوسانات نرخ ارز و اینکه نتوانستد ثبت سفارشات خود را انجام دهند در نمایشگاه شرکت نکردند و ما امیدوار هستیم نمایشگاه سال آینده با مشارکت بیشتری برگزار شود.

وی هم‌چنین خبر داد که برای سال‌های آینده برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده است که اکثر برندها در نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش تین نیوز نعمت‌الهی گفت: قرار است از سال‌های آینده این نمایشگاه با رویکرد بین‌المللی و با حضور شرکت‌هایی از کشورهای المان، ترکیه و چین برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز