خبرگزاری کار ایران

حفظ اشتغال و افزایش ظرفیت تولید، مهم ترین هدف عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۴۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: حفظ اشتغال و افزایش ظرفیت تولید، مهم ترین هدف عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی با اشاره به ضرورت در تقویت تولید داخلی، در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: از مؤلفه‌های مهم اقتصاد مقاومتی، اقتصاد درون‌زا و برون‌گرا می‌باشد و در اقتصاد درون‌گرا، به تولید داخلی اهمیت ویژه داده می‌شود و کیفیت و بسته‌بندی و کاهش هزینه‌ها، موردتوجه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: رفع بروکراسی و موانع اقتصادی، گام مهمی در راستای ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی، در تولید و اشتغال‌زایی است.

موسوی تصریح کرد: شناخت ظرفیت‌های داخلی، بازنگری در برخی از قوانین تولید و مدیریت هزینه‌ها و افزایش کیفیت تولید، در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون به ۴۸۳ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، تسهیلات طرح رونق تولید پرداخت‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: ارتباط تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی به بخش تولید موجب هم‌افزایی و برطرف شدن موانع واحدهای تولیدی می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز