خبرگزاری کار ایران

ورود به فرابورس یک فرصت مناسب در تأمین منابع مالی شرکتها در صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۶۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: به‌منظور تأمین منابع مالی و سودآور کردن واحدهای صنعتی و تولیدی صنایع کوچک ، ورود به فرا بورس مهم و ضروری می باشد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، احمدعلی شهیدی ، با بیان اینکه سال گذشته سازمان صنایع کوچک برای تأمین منابع مالی واحدها در حوزه صنایع کوچک پیگیری‌های زیادی انجام داده است اظهار داشت: تأمین منابع مالی و سرمایه در گردش واحدها تنها از طریق تسهیلات بانکی امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه برای وابسته نبودن واحدها در صنایع کوچک به تسهیلات بانکی ورود به فرابورس مهم و ضروری میباشد افزود: واحدهای صنعتی و تولیدی برای تأمین منابع مالی خود از طریق ورود به فرابورس می‌توانند سهام واحد خود را در بازار بورس مطرح و به متقاضیان واگذار کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان مزیت‌های ورود واحدها را به فرابورس متعدد دانست و تصریح کرد: تلاش می‌شود با اطلاع‌رسانی و فراهم کردن شرایط موجود فضا را برای ورود واحدهای بیشتری به فرابورس استان مهیا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه سمینارهای آموزشی در این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر برای واحدها در صنایع کوچک و وابسته برگزار می‌شود افزود: واحدهای کوچک و متوسط با سرمایه 100 میلیون تومان می‌توانند وارد فرابورس شوند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، شرکت سهامی عام بودن را از دیگر شرایط‌های ورود واحدها به فرابورس اعلام کرد و افزود: رعایت اصول و ضوابط مالی و شفاف‌سازی دفاتر مالیاتی و حسابرسی از دیگر شرایط ورود واحدها به فرابورس است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با تأکید بر اینکه این امر یک فرصت در تأمین منابع مالی شرکت‌ها در صنایع کوچک محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: همه واحدها در حوزه صنایع کوچک و وابسته می‌توانند با فراهم آوردن شرایط و ضوابط در این طرح شرکت کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز