خبرگزاری کار ایران

فردا با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی؛

نخستین کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۰۶

فردا و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران؛ نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران با حمایت شورای جهانی فرانچایز(World Franchise Council) و برخی از انجمن های ملی فرانچایز کشورهای توسعه یافته، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اتاق اصناف ایران و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا این رویداد فردا با حضور مقامات و معاونان وزارت کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق بازرگانی ایران، معاون بانک مرکزی ایران، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محققان، استادان دانشگاه ها و صاحبان بنگاه های اقتصادی برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران بزرگترین رویداد حوزه فرانچایز در خاورمیانه است که با هدف بهره گیری از توانمندی های برترین مشاورین داخلی و بین المللی این حوزه، بسترسازی برای تنظیم قرارهای ملاقات موثر رو در رو، برگزاری کارگاه های آموزشی جانبی و تبلیغات گسترده و ارائه خدمات بهینه به شرکت کنندگان، فرهنگ سازی عمومیبرگزار می شود.

در نخستین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی فرانچایز ایران ایران برندهای معتبر داخلی و بین المللی، مدیران ارشد سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و علاقه مندان به این صنعت حضور دارند و رئیس شورای جهانی فرانچایز نیز به عنوان یکی از مدعوین در این کنفرانس سخرانی و راهکارهای توسعه کسب و کار را ارائه خواهد کرد.

این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات و ملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دست آوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.

این رویداد به دلیل ایجاد فضایی مناسب برای ارائه محصولات و خدمات شرکت کنندگان به بازار بزرگ و نوظهور فرانچایز ایران، توسعه ارتباطات وملاقات های موثر با افراد کلیدی و تصمیم گیرنده داخلی و بین المللی و نیز آشنایی با آخرین دست آوردها و رویکردهای این صنعت مهم جهانی، حائز اهمیت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز