خبرگزاری کار ایران

معاون فروش ایران خودرو:

عرضه محصولات با مدل 97 پاسخ به اعتماد مشتریان است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۳۷

معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو گفت: عرضه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو سه ماه پیش از شروع سال جدید با مدل97 پاسخی به اعتماد و همراهی مشتریان این گروه صنعتی است.

به گزارش ایلنا به نقل ایکوپرس ، مصطفی خان‌کرمی اظهار کرد: عرضه محصول با مدل سال جدید در سه ماه پایانی سال، اقدامی است که خودروسازان مطرح دنیا انجام می دهند و امسال نیز همانند سال گذشته، گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان تنها خودروساز ایرانی آن را اجرا کرد.

خان‌کرمی افزود: مشتریان همواره در شرایط سخت و دشوار گروه صنعتی ایران خودرو را همراهی کرده اند و در مقابل ما به پاس این همراهی و ارج نهادن به اعتماد ایشان در حوزه بازاریابی و فروش سعی داریم طرح هایی را برای پاسخ به این اعتماد و همراهی، برنامه ریزی و اجرا کنیم.

وی ادامه داد: توقع و انتظار مشتری ایرانی از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه فراتر از دیگر رقبا است، از این رو، تغییر مدل محصولات ایران خودرو چندماه پیش از شروع سال جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفت به طوریکه از دهم دی ماه تا کنون حدود 30 هزار دستگاه خودرو با مدل 97 تحویل شده است. کاری که هیچ یک از خودروسازان تا کنون موفق به انجام آن نشده اند.

خان کرمی در پایان گفت: در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو سعی کرده ایم با ارائه طرح‌های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلایق اقشار مختلف، شرایطی را ایجاد کنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی، بتوانند با بهترین شرایط از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بهره مند شوند.

مصطفی خان کرمی ضمن تشکر از همکاری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تحقق این امر اظهار کرد، گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خود را همانند سال گذشته سه ماه قبل از شروع سال جدید، از روز نهم دی ماه با مدل97 به بازار عرضه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز