خبرگزاری کار ایران

نقش تشکل‌ها و تعاونی‌های روستایی و کشاورزی در برندسازی و بازاریابی محصولات کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۲۷۲

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر می‌‌شود.

به گزارش ایلنا، علی اوسط هاشمی مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی نشستی با مدیران و کارکنان معاونت امور فنی و بازرگانی ضمن انتظار از کارکنان سازمان، تشکل‌ها و شبکه تعاونی‌های تحت پوشش در امر برندسازی در محصولات کشاورزی اظهار داشت: تحول در فرآیندها، اقدامات و برنامه‌ها باید مبنای کار اصلی سازمان باشد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این که اتاق فکر واقعی سازمان از حیث کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و بازاریابی را کارشناسان این حوزه باید تشکیل دهند، گفت: مدیریت تولید و مصرف محصولات کشاورزی توسط این سازمان، به کاهش نوسان قیمت منجر می‌‌شود.

وی افزود: این معاونت باید نماد تبادل بازار محصولات کشاورزی باشد و برندسازی در محصولات کشاورزی در سطح ملی و بین‌المللی وظیفه اصلی حوزه بازرگانی است.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ضمن اشاره به این که تشکل‌ها و شبکه تعاونی‌های تحت پوشش سازمان باید نقش تعیین کننده در تولید بذر داشته باشند، گفت: نقش سازمان در امر تولید بذر اصلاح شده باید در افزایش تولید در واحد سطح به نمایش درآید.

هاشمی اظهار داشت: برجسته کردن مقام اول ایران در تولید محصولات زعفران، پسته و خرما در جهان مستلزم برندسازی و مصرفی این محصول در سطح بین‌الملل است که با برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی توسط شبکه‌های تحت پوشش محقق می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز