خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق:

روستاهای هرمزگان با انرژی خورشیدی برق‌دار می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۷۲۷

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: این شرکت به منظور توسعه انرژی های تجدید پذیر، برق رسانی به دو روستای استان را از طریق انرژی خورشیدی در دستور کار دارد.

به گزارش ایلنا ؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: این شرکت به منظور توسعه انرژی های تجدید پذیر، برق رسانی به دو روستای استان را از طریق انرژی خورشیدی در دستور کار دارد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمد ذاکری در این باره افزود: روستای چاه شنبه شهرستان پارسیان با 15 خانوار و روستای بستاکان بشاگرد با 13 خانوار، روستاهایی هستند که از طریق انرژی خورشیدی برق دار می شوند.

وی با اشاره به پیشرفت 80 درصدی تامین برق روستای چاه شنبه پارسیان گفت: عملیات برق دار کردن روستای بستاکان بشاگرد به‌زودی آغاز می شود.

به گفته وی، ظرفیت این سیستم ها یکهزار وات و شامل 4 پنل 250 واتی است که می‌تواند به صورت 24 یا 48 وات طراحی شود. اجزای قابل نصب این سامانه شامل صفحه خورشیدی، اینورتر، شارژر کنترلر، باتری، کابینت باتری و استراکچر است.

ذاکری اضافه کرد: باتری‌های این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که در هوای ابری و عدم تابش نور خورشید تا 48 ساعت را پشتیبانی و امکان برق رسانی را فراهم می کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز