خبرگزاری کار ایران

نحوه سرمایه گذاری هیات متشکل از سرمایه گذاران کره جنوبی و چین در شهرک صنعتی مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۶۹۲

در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و هیئتی متشکل از سرمایه گذاران کره جنوبی و چین، ظرفیت های همکاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بررسی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در این نشست اظهار کرد: آمادگی لازم را داریم تا در هر زمان و متناسب با مزیت های موجود در هر یک از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، نسبت به اختصاص زمین و تامین زیرساختهای مورد نیاز برای استقرار سرمایه گذاران داخلی و خارجی اقدام نماییم.

وی افزود: با توجه به تجربه های جذب و سرمایه گذاری های بین المللی، برای دو طرف زمینه همکاری فراهم شده و هدف اصلی ما توسعه و گسترش فعالیت های طرف خارجی است.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: با عنایت به آخرین نشست مشترک با سرمایه گذاران و توضیح مزیت های استقرار در شهرک صنعتی مشهد5 مقرر شد هیات کره ای نسبت به ارائه پروپوزال طرح مورد نظر اقدام نماید تا ضمن بررسی های کارشناسی لازم، زمین مورد نیاز در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با سیاست های دولت تدبیر و امید و حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، هرگونه حمایت و پشتیبانی لازم را از صنعتگران انجام و تمام توان خود را در اختیار صاحبان صنایع قرار دادیم تا با بکارگیری راهکارهای مختلف، رشد و رونق اقتصادی واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از پیش شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز