خبرگزاری کار ایران

آغاز فعالیت نمایندگی بازرگانی و تجاری جمهوری باشقیرستان روسیه در ایران

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۵۰

در ماه‌های آینده هیاتی در سطح روسای اتاق بازرگانی جمهوری باشقیرستان به ایران سفر کرده و ملاقات هایی را با روسای اتاق بازرگانی خواهند داشت.

به گزارش ایلنا؛ میثم عباسی جانشین نماینده تجاری عنوان داشت: جمهوری باشقیرستان روسیه به مرکزیت شهر یوفا روسیه از از نظر نزدیکی به مرزهای قزاقستان و ورود کالا از مناطق استراتژیک روسیه به حساب می آید ، این جمهوری تا کنون میزبان روسای جمهور ایران از جمله جناب اقای دکتر روحانی بوده است و در جلسات فیمابین دو رییس جمهور در خصوص گسترش همکاریهای اقتصادی و تجاری  تاکید داشتند .

وی افزود: رییس اتاق بازرگانی باشقیرستان و همچنین نماینده تجاری آن جمهوری در صدد برقراری پل ارتباطی به جهت بهبود روابط تجاری می باشند و امیدوار هستیم تا با آغاز جام جهانی فوتبال این روند شناخت از جمهوری های خود مختار بهبود یافته و تجار و بازرگانان ایرانی بتوانند به غیر از مسکو با دیگر شهرهای جمهوری های خود مختار فدراسیون روسیه روابط اقتصادی و تجاری  برقرار کنند .

وی گفت :همچنین در ماه های آینده هیاتی در سطح روسای اتاق بازرگانی جمهوری باشقیرستان به ایران سفر کرده و ملاقات هایی را با روسای اتاق بازرگانی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوان با شروع فعالیت های بازرگانی و تجاری و جذب سرمایه گزار برای سرمایه گزاریهای دو طرفه پلی مابین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری باشقیرستان فراهم نماییم  و شاهد روابط های سودمند برای هر دو جمهوری باشیم.

گفتنی است؛ راههای ارتباط با نماینده تجاری جمهوی باشقیرستان در ایرانiranrussia .co@ gmail. com است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز