خبرگزاری کار ایران

حل مشکل سند مالکیت سرمایه‌گذاران و واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین2

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۵۹

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: مشکل سند مالکیت سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین2 ( آبیک ) با همکاری فرمانداری ، مدیر کل ثبت اسناد و املاک و دستگاه قضایی تا یکماه آینده مرتفع خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، " حمیدرضا خانپور"  در نشست صمیمی با صاحبان صنایع  اظهار داشت: با توجه به اینکه واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی جهت انجام معاملات رسمی و جذب سرمایه گذاری و شرکاء اقتصادی و تسهیلات ارزی نیاز مبرم به سند تفکیکی مالیکت دارند که تا یکماه آینده انتقال سند بیش از 90%  از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین 2 ( آبیک ) آماده و به آنها واگذار می شود و با توکل به خدا مشکل ده ساله این شهرک برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده و طولانی شدن پروسه انتقال سند مالکیت شهرک گفت: مهمترین دلیل  مشخص نبودن تعیین حدود زیاران و شهر آبیک بود که با برگزاری  جلسات متعدد و همکاری و مساعدت دستگاهای ذیربط این مهم برطرف شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان تصریح کرد: تاکنون 130 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین 2 ( آبیک ) منعقد شده که از این تعداد 21 واحد تولیدی با اشتغال 500 نفر پروانه بهره برداری اخذ نموده و در حال فعالیت می باشند که تا  پایان سالجاری 10 واحد تولیدی دیگر با اشتغالزایی بالغ بر 150 نفر پروانه بهره برداری اخذ خواهند کرد.

گفتنی است در این نشست جمعی از واحدهای صنعتی مهمترین مسائل و مشکلاتی  از قبیل سند مالکیت، ایجاد شبکه روشنایی در جاده دسترسی به شهرک، نصب تابلو راهنما در اتوبان، ارتقاء حفاظت فیزیکی شهرک ، احداث تصفیه خانه فاضلاب ، مسدود نمودن راههای فرعی به ورودی شهرک ، ایستگاه پمپاژ آب و تسریع در روند احداث واحدهای کارگاهی و تجاری را عنوان کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز