خبرگزاری کار ایران

فردا؛ آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۰۴

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو فردا با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد. در این نمایشگاه 21 کشور مناطق مختلف جهان، نوین ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه بیش از 280 شرکت ایرانی از جای جای کشورمان تولیدات خودشان را از صنایع فولادی گرفته تا صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری به نمایش می گذارند.

در کنار شرکت های ایرانی 190 شرکت خارجی هم از کشورهای آلمان، آمریکا، سوئیس، انگلستان، ایتالیا، چین، تایوان، هند، هلند، ژاپن، سوئد، فرانسه، ترکیه، جمهوری اسلوانی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، روسیه، اتریش، اسپانیا و کره جنوبی محصولات و تولیدات خودشان را ارائه می کنند

جذب سرمایه های خارجی و انتقال تکنولوژی، آشنایی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفت های این حوزه، تبادل اطلاعات بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش صنعت متافو، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران است.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه: انواع آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی،آلومینیوم، محصولات و ماشین آلات فولادی، مس و روی، قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات، فلزات غیر آهنی، ریخته گری، آهنگری، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، ماشین کاری، قالب سازی، متالورژی و صنایع وابسته را به نمایش می گذارند.

قرار است در مدت زمان برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران، چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران از فردا تا 16 آذر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز