خبرگزاری کار ایران

تخفیف 50 درصدی اراضی ناحیه صنعتی بهاباد برای سرمایه گذاران

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۲۵

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد از اعطای مشوق ها و تخفیفات نقدی برای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی بهاباد خبر داد.

به گزارش ایلنا از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد، "سید مسعود عظیمی" در بازدید از ناحیه صنعتی بهاباد گفت: در سال جاری برای رونق یافتن صنعت در شهرستان بهاباد و افزایش سرمایه گذاری در بخش صنعت این شهرستان، مشوق های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

عظیمی افزود: ناحیه صنعتی بهاباد با مساحت 43 هکتار، تنها 13 هکتار از این مساحت به سرمایه گذاران واگذار شده است و مابقی اراضی قابل واکذاری، بدون متقاضی می باشد.

وی ادامه داد: در سال جاری و با تایید هیدت مدیره شرکت، به علاقمندان به سرمایه گذاری و ایجاد واحد صنعتی جدید در این ناحیه صنعتی تخفیف 50 درصدی در قیمت حق بهره برداری از زمین اعطا شده است.

عظیمی تصریح کرد: مبلغ دریافتی از متقضایان نیز بصورت نقد و اقساط در نظر گرفته شده است که تنها 10 درصد از کل مبلغ بصورت نقد و مابقی در اقساط 48 ماهه دریافت می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشوق ها و تخفیفات اعطا شده، متقاضیان بیشتری برای حضور در ناحیه صنعتی به این شرکت مراجعه کنند و فرمانداری شهرستان نیز در ترغیب سرمایه گذاران به حضور در مناطق صنعتی نقش بیشتری داشته باشد.

عظیمی با اشاره به برخی از مزایای حضور صنایع در شهرکهای صنعتی گفت: مستثنی بودن از قوانین شهرداری ها، استفاده از معافیت های مالیاتی، بهره مندی از خدماتی حمایتی نرم افزاری صنایع کوچک و نیز استفاده از تسهیلات بانکی از جمله مهمترین مزیت های شهرکها و نواحی صنعتی می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز