خبرگزاری کار ایران

ظرفیت آب رسانی به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۲۵۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از جابجایی و حفر یک حلقه چاه جدید در شهرک صنعتی شکوهیه با هدف افزایش آبرسانی به واحدهای تولیدی این شهرک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد در بازدید از زیرساخت های شهرک صنعتی شکوهیه با اعلام این خبر اظهارداشت: یکی از زیرساخت ها و خدمات مورد نیاز و ضروری واحدهای صنعتی آب است که می بایست همزمان با استقرار واحدهای صنعتی در اختیار ایشان قرار گیرد.

وی افزود: همزمان با افزایش تعداد واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه و در راستای تامین کسری آب مورد نیاز واحدهای صنعتی ‌این شرکت اقدامات موثری را برای تأمین آب انجام داد که با توجه به خشک بودن منطقه زمان بیشتری برای حصول این مهم سپری شد ولی در نهایت با همکاری و همراهی مناسب آب منطقه ای قم موفق شدیم یک حلقه چاه که بدلایل مختلف بلا استفاده رها شده بود را خریداری و نسبت به جابجایی آن و حفاری مجدد در محل مناسب در شهرک صنعتی شکوهیه اقدام نماییم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم اضافه کرد:‌ در حال حاضر اقدامات اجرایی لازم جهت حفر چاه جدید در میدان شهید همت شهرک صنعتی شکوهیه انجام و چاه جدید حفر گردید و در مرحله تست نهایی و آزمایشات لازم برای اتصال به شبکه آب شهرک است که امیدواریم طی چند ماه آینده این پروژه نیز به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه ظرفیت این چاه 30 لیتر آب در ثانیه می باشد خاطرنشان ساخت: البته طی سالیان اخیر اقدامات خوبی برای تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی در شرکت های صنعتی شکوهیه صورت گرفت ولی بدلیل افزایش واحدهای استقرار یافته در شهرک، نیازمند افزایش ظرفیت آبرسانی بودیم که با ورود حجم آب مورد نظر به شبکه این مشکل نیز برطرف می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز