خبرگزاری کار ایران

‏همزمان با رشد ۱۵ درصدی تولید در گروه فولاد مبارکه صورت گرفت؛

ایران دوازدهمین تولیدکنندۀ فولاد جهان‏

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۹۳

ایران در میان ۶۶ کشور تولیدکننده فولاد که ۹۹ درصد فولاد جهان را تولید میکنند، در ماه سپتامبر در جایگاه دهم قرارگرفته / در ۹ ماه نخست امسال دوازدهمین کشور بزرگ تولیدکننده فولاد در جهان بوده است.

به گزارش ایلنا ؛ در حالی ایران در ماه سپتامبر به ردۀ دهم تولیدکنندگان جهانی فولاد صعود کرد که در ۹ مــاه نخســت ســـال ۲۰۱۷ (از ابتدای دیماه ۹۵ تا پایان شهریور۹۶) تولید فولاد خام در گروه فـــولاد مبــارکه (شرکت فولادمبارکه، مجتمع فولاد سبا و فولادهرمزگان) به ۶ میلیون و ۱۲۰ هزارتن رسید که نسبت به مــدت مشــابه ســال قبل (۵ میلیون و ۳۳۵ هزارتن) ۱۵درصد رشد را نشان میدهد.
بنابر اعلام انجمن جهانی فولاد، تولید فولاد ایران در ۹ ماه نخست سال ۲۰۱۷ به ۱۶ میلیون و ۲۳۳ هزارتن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۱۳ میلیون و ۲۱۰ هزارتن) ۲۲.۹ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، ایران در ماه سپتامبر ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تن فولاد تولید کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (یک میلیون و ۵۸۸ هزار تن) ۴۰/۴ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، ایران در میان ۶۶ کشور تولیدکننده فولاد که ۹۹ درصد فولاد جهان را تولید میکنند، در ماه سپتامبر در جایگاه دهم قرارگرفته و در ۹ ماه نخست امسال دوازدهمین کشور بزرگ تولیدکننده فولاد در جهان بوده است.
بر اساس آمارهای انجمن جهانی فولاد، در ماه سپتامبر چین با تولید حدود ۷۲ میلیون تن، ژاپن با ۸ میلیون و ۶۰۰ هزارتن و هند ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در جایگاههای اول تا سوم قرار دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز