خبرگزاری کار ایران

تنها 3 درصد از تسهیلات بهین یاب در قزوین انحراف از طرح داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۳۹

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: همه واحدهای دریافت کننده تسهیلات در سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند و تنها سه درصد انحراف از طرح در تسهیلات اعطایی گزارش شد.

به گزارش ایلنا به نقل از؛ شاتا، علی پرزحمت در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، افزود: در کل کشور رتبه یک در اعطای تسهیلات را در سال گذشته و امسال داشته ایم که 97 درصد این تسهیلات اعطایی در مسیر درست خود به کار گرفته شده اند.
 
وی افزود: سه درصد انحراف از طرح در تسهیلات اعطا شده رقمی طبیعی و معمولی است چون سایت بهین یاب هفت تا 10 درصد انحراف از طرح را طبیعی اعلام کرده است.
 
پرزحمت اضافه کرد: امسال نیز تلاش می‌کنیم که انحراف تسهیلات را از طرح جلوگیری کنیم هرچند که به دلیل برخی از مشکلات ممکن است انحراف هایی از طرح به وجود آید.
 
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین افزود: بنا به اعلام دستگاه های نظارتی وضعیت استان در به کارگیری صحیح تسهیلات مطلوب است و استان نیز در سایت بهین یاب از جایگاه خوبی برخوردار است.
 
پرزحمت در خصوص بازدید مدیریت ارشد استان از واحدهای تولیدی، گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاری خارجی از چند واحد تولیدی و از جمله شرکت بین المللی هنگل که در جهان 80 کارخانه و در ایران 2 کارخانه دارد و طرح توسعه آن به مبلغ 100 میلیون یورو در دستور کار قرار دارد، بازدید شد‌.
پرزحمت خاطرنشان کرد: طرح توسعه این واحدهای تولیدی ، اعطای تسهیلات بانکی ، بیمه ، مالیات و موضوع اشتغال زایی از جمله مواردی هستند که در این بازدید ها از نزدیک میان استاندار و سرمایه‌گذاران مطرح شدند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اضافه شدن بخش معدن به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: خوشبختانه استان قزوین از لحاظ تعداد ثبت نام کنندگان بخش معدن در سایت بهین‌یاب رتبه اول را دارد و امیدواریم امسال بخش اکتشاف و بهره‌برداری از معادن بتوانند از تسهیلات بهین یاب استفاده کنند.
 
پرزحمت ادامه داد: تاکنون 45 معدن برای دریافت تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند اما هنوز هیچ تسهیلاتی در این خصوص دریافت نکرده اند.
 
گفتنی است که استان قزوین 16 ناحیه و شهرک صنعتی و سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز