خبرگزاری کار ایران

اقدامات موثر بانک ملی ایران درخصوص پدافند غیرعامل

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۹۵۵

رییس کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران از تشکیل ستاد گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و اقدامات موثر در این بانک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل از امروز ششم آبان ماه گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل، بانک ملی ایران نیز در این خصوص با تشکیل کمیته های مرکزی، استانی و کارگروه تخصصی اقدامات موثری در این باره انجام داده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا همایش آموزشی پدافند غیرعامل برای سطوح مدیران و کارشناسان با بهره گیری از استادان سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار و مراکز ثقل بانک اعم از دارایی های سایبری و غیرسایبری نیز شناسایی شد.

شفیعی اظهار کرد: طبقه بندی سطوح اهمیت از نظر حوزه ها، مصادیق و راهکارهای مقابله با تهدیدات در بخش های عوامل انسانی و غیرانسانی، تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری و فرایندی، تدوین راه حل های اجرایی برای رفع آسیب ها و بیان سطوح هشدار پس از ارائه راهکارهای مورد نظر، بررسی دستورالعمل های صادره از سوی مراجع ذیصلاح نظیر سازمان پدافند غیرعامل کشور و کمیته پدافند غیرعامل وزارت امور اقتصادی و دارایی و تدوین برنامه های سال 96 از جمله اقدامات کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران بوده است.

رییس کمیته پدافند غیرعامل و امور ایمنی بانک ملی ایران تاکید کرد: اصلاح و بازسازی زیرساخت های محوطه ادارات مرکزی (کانال های ارتباطی و تأسیساتی)، اتخاذ تمهیدات لازم برای جداسازی کامل بیمارستان از محوطه مرکز با عنایت به تأکیدات مراجع ذیصلاح و در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر تردد افراد، کالا و خودرو در جهت ارتقای ضریب امنیتی و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی به ویژه در مواقع بحران و پیگیری نصب سیستم های حفاظت فیزیکی و الکترونیکی به منظور ارتقای ضریب امنیتی در حوزه پدافند غیرعامل از دیگر اقدامات انجام شده در این بخش بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز