خبرگزاری کار ایران

توزیع 372 تن سبوس گندم یارانه دار بین دامداران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۱۳۴

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: مهرماه امسال 372 تن سبوس گندم یارانه دار بین دامداران و شرکت های تعاونی وابسته به دام این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از ساری، فرزین فرهادی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری از توزیع 372 تن سبوس گندم یارانه ای بین دامداران و شرکت های تعاونی وابسته به دام مهرماه امسال در شهرستان ساری خبر داد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری افزود: از این مقدار سبوس گندم یارانه ای توزیع شده، 65 تن سهم شرکت تعاونی تولیدکنندگان تخم مرغ استان، 35 تن سهم شرکت تعاونی گوسفندداران، 118 تن سهم کارخانه خوراک دام مازندران و 154 تن دیگر سهم شرکت های تعاونی بوده است.

وی اظهار کرد: سامانه یکپارچه نهاده های دامی کشور برای تسهیل در روند خرید سبوس گندم یارانه دار، رصد تولید و فروش و توزیع سبوس گندم، سیاست گزاری برای تنظیم بازار نهاده های دامی، توزیع مناسب نهاده های یارانه دار و برنامه ریزی برای تعیین نیازهای غذایی دام طراحی شده است.

این مسوول گفت: برای خرید نهاده دامی یارانه دار سبوس گندم توسط شرکت های تعاونی شهرستان ساری باید این شرکت ها و عاملین خرید با مراجعه به سامانه یکپارچه نهاده های دامی کشور به آدرس www.enahadeh.ir، مشاهده میزان دقیق محصول قابل فروش هر یک از کارخانه هایی که مجاز به خرید از آنها هستند و با توجه به میزان سهمیه تعیین شده آن شرکت در زمان مناسب اقدام به ثبت کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت سفارش، خریدار باید فیش واریزی را در یکی از شعب بانک سپه در موعد زمانی مشخصی که در فیش قید شده است، پرداخت کرده و  با مراجعه به کارخانه آرد، برای دریافت سبوس خریداری شده اقدام کند.

فرهادی در پایان عنوان کرد: شهرستان ساری دارای یک هزار و 126 واحد دامداری صنعتی، نیمه صنعتی و سنتی به ظرفیت 54 هزار راس است که در طول سال 50 هزار تن شیر و 6 هزار و 258 تن گوشت قرمز تولید می کنند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز