خبرگزاری کار ایران

امضا یادداشت تفاهم صندوق ضمانت صادرات ایران با سازمان شهرک های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۶۵۹

در این تفاهم نامه دو طرف در زمینه توسعه همکاری های خود به منظور بهره مندی بیشتر واحدهای صنعتی از خدمات بیمه ای وضمانتنامه ای صندوق به توافق رسیدند.

به گزارش ایلنا به نقل از صندوق ضمانت صادرات ایران در جلسه ای که دیروز در سازمان شهرک های صنعتی ایران با حضور سیدکمال سیدعلی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و علی یزدانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل آن  سازمان برگزارگردید، به منظور توسعه روابط فی مابین،  یادداشت تفاهم همکاری امضاء نمودند. در این تفاهم نامه دو طرف در زمینه توسعه همکاری های خود به منظور بهره مندی بیشتر واحدهای صنعتی از خدمات بیمه ای وضمانتنامه ای صندوق  به توافق رسیدند.

 یزدانی با عرض خیر مقدم به آقای سیدعلی و هیات همراه اظهار داشت: بیش از 95% واحدهای صنعتی واحدهای کوچک ومتوسط (SME) می باشد که میانگین اشتغال هریک حدوداً 100 نفر  می باشد . وی افزود پیش بینی می گردد صادرات واحدها درشهرک های صنعتی تا پایان سال به بیش از دو میلیون دلار  برسد. درادامه وی اظهار امیدواری کرد صندوق ضمانت صادرات با اختصاص حمایت های ویژه  از  این واحدها موجبات دسترسی به این مهم را فراهم نماید.

 سپس آقای سیدعلی ضمن ابراز خرسندی از توسعه همکاریها و بهره مندی بیشتر واحدهای صنعتی از خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران، از آمادگی این صندوق  جهت  اعطای کارگزاری به واحدهای صنعتی خبرداد. وی افزود جهت آشنایی بیشتر واحدهای صنعتی کل کشور از خدمات صندوق، صندوق ضمانت صادرات آمادگی دارد با هماهنگی آن سازمان طی همایشی نسبت به تشریح خدمات بیمه ای و ضمانتنامه ای خود اقدام نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز