خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان خبر داد:

عزم بنیاد برکت برای رونق صنایع کوچک و متوسط استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۱۳۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان با اشاره به جایگاه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این استان و نقش آن در رفع دغدغه‌های واحدهای صنعتی، گفت: حضور بنیاد برکت در استان به منظور کمک و هم‌یاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی واحدهای تولیدی استان اقدام تأثیرگذاری بود که اتفاق افتاد.

به گزارش ایلنا، احمدعلی شهیدی اظهار داشت: بنیاد برکت با کمک به راه‌اندازی، اجرا و احیای طرح‌های صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی در قالب مشارکت اقتصادی در سود و زیان طرح شریک می‌شود و پس از یک دوره‌ی حداکثر پنج ساله و ایجاد ثبات در تولید و رونق اقتصادی، با توافق شریک، سهام خود را به کارآفرین واگذار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در راستای حمایت از تولید و اشتغال، از طرح‌های صنعتی استان گیلان حمایت می‌کند.

شهیدی با بیان این‌که صنایع کوچک و متوسط استان گیلان محرک توسعه‌ی اقتصادی در سال تولید و اشتغال است، تأکید کرد: صنایع کوچک و متوسط به واسطه‌ی این‌که حجم بالایی از صنایع استان را دربر دارند، محرک اصلی رشد اقتصادی کشور و استان گیلان در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان اذعان داشت: صنایع کوچک و متوسط، محرک اصلی اشتغال و رشد اقتصادی محسوب می‌شوند که با رونق‌بخشی به فعالیت‌های این صنایع، می‌توان پویایی جامعه را شاهد بود.

وی بیان داشت: کارآفرینی در صنایع کوچک و متوسط، دارای اهمیت فراوان بوده و با راه‌اندازی هر واحد تولیدی کوچک، می‌توان با کوچک‌ترین ایده‌ای، به دنبال کارآفرینی باشیم.

شهیدی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با هم و در جهت رونق تولید، فروش و کمک به بازاریابی، می‌تواند در افزایش تولید و اشتغال، نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز