خبرگزاری کار ایران

سایپا باز هم رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۴۱

خبر افزایش تولید برای هر شرکتی بسیار جذاب است. هم برای کارکنان شرکت که با کار و تلاش خود رکوردهای جدید خلق می‌کنند, هم برای مدیران شرکت که با تدبیر خود موانع تولید را رفع کرده‌اند و هم برای فعالان بازار سرمایه که سرمایه‌های خود را به سمت بازار بورس هدایت کرده‌اند.

به گزارشایلنا به نقل از  سایپا نیوز؛ خبر جدید این است که «سایپا باز هم رکورد زد». بنا به گزارش منتشره این گروه خودروسازی توانست در روز شنبه 22 مهرماه؛ رکورد تولید روزانه خود را با تولید 2969 دستگاه خودرو بشکند. کسب چنین رکورد تولیدی آن هم طی یک روز در دو شیفت کاری, در تمام 10 سال گذشته بی سابقه بوده است. بی‌شک دستیابی به چنین موفقیتی مرهون برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری و با محوریت افزایش تولید است.

این موفقیت در حالی به دست آمده که بنا به اخبار منتشره گروه خودروسازی عملکردی مناسب در شش ماهه نخست سال جاری داشته است بر اساس آخرین آمار و اطلاعات منتشره گروه خودروسازی سایپا شش ماهه نخست سال ۹۶ را با شتابی کم نظیر پشت سر گذاشته است. بنا بر این گزارش شرکت‌های این مجموعه عظیم صنعتی توانسته‌اند با تولید ۲۸۵ هزار و ۷۹ دستگاه انواع خودرو، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹.۸ درصدی را در تولید انواع خودرو تجربه نمایند. از سوی دیگر همین آمار منتشره شده از عملکرد گروه خودروسازی سایپا، نشان می‌دهد که در بخش فروش این گروه صنعتی اتفاقات بسیار مهم و مثبتی رخ داده است. به نوعی که تعداد فروش تجمعی محصولات گروه خودرو سازی سایپا در شش ماه نخست سال جاری ۲۷۳ هزار و ۷۷۶ دستگاه خودرو اعلام شده که نسبت به تعداد فروش ۲۲۳ هزار۶۷۷ دستگاه خودرو تولید شده در مدت مشابه سال قبل، بیانگر رشد مناسب فروش محصولات گروه سایپا است. گفتنی است تا پایان 6 ماه سال، گروه خودروسازی سایپا توانسته 95 درصد از برنامه تولید خود را محقق کند و بر اساس برنامه تا پایان سال، این گروه قصد دارد بیش از 634 هزار خودرو تولید و روانه بازار کند.

رشد تولید از یک‌سو, رشد فروش از سویی دیگر و رکورد زنی اخیر تولید؛ نشان هایی هستند که اشاره می کنند می‌توان به راحتی به نماد سایپا اعتماد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز