خبرگزاری کار ایران

آمادگی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی برای پیگیری تامین وثیقه مورد نیاز واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۵۵

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی از آمادگی این شرکت برای پیگیری تامین وثیقه طرح ها و واحدهای تولیدی استان از محل تفاهم نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک با بانک تجارت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، عباس جرجانی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی و دبیری سازمان صنعت ، معدن و تجارت اظهار داشت:تمام بانک ها در پرداخت تسهیلات مصوب به واحدهای تولیدی واجد شرایط حداکثر مساعدت را داشته باشند.

وی ادامه داد:  همچنین مقرر شد با توجه به سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی به استان ، بانک ها مشکلات و موانع قانونی موجود را بررسی و رفع کنند.

جرجانی افزود:  در این جلسه مشکلات واحد تولیدی صنایع مفتولی صدر صنعت تولید کننده انواع توری و فنس جهت راه اندازی مجدد طرح بررسی و بانک تجارت موظف شد ظرف مدت 2 روز ضمن بررسی طرح ، نسبت به اعلام پذیرش و یا رد درخواست با توجه به معرفی واحد جهت پرداخت تسهیلات در گذشته به دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اقدام کند.

وی اظهار داشت : بانک ها در صورت عدم تایید شرایط برخی واحدهای تولیدی در بخش پرداخت تسهیلات ، موظف به ارائه مستندات و دلایل قانونی خود به دبیرخانه کارگروه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز