خبرگزاری کار ایران

تقدیر از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۰۸۰

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در بخش ارزیابی عملکرد سال 1395 جشنواه شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر شد و لوح تقدیر این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی برگزاری جشنواره شهید رجایی که همه ساله عملکرد دستگاه های اجرایی را در سطوح مختلف مورد ارزشیابی قرار می دهد تا تلاشگران عرصه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران را شناسایی نماید؛ عملکردشرکتها و سازمانهای تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1395 را با توجه به شاخصهای عمومی و اختصاصی مورد سنجش قرارداد.

بر اساس این سنجش شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران از لحاظ شاخص های عملکرد در بخش برگزاری نمایشگاههای بین المللیو خارجی و نیز عملیاتی کردن ماموریتها و وظایف محوله "رتبه برتر" را احراز کرد.

جشنواه شهید رجایی بخاطر این رتبه بااهدای"لوح تقدیر" از شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.

یادآوری می شود که این جشنواره در سه سطح ( سطح ملی، سطح دستگاه و سطح استان) سازمانها را از لحاظ عملکرد ارزشیابی می کند. هدف اصلی این ارزشیابی، ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی، افزایش کارآیی آنها، ترویج فرهنگ عدالت گستری، مهرورزی و خدمت به مردم است.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران که بیش از نیم قرن سابقه خدمت به بخش صنعت و تجارت را در کارنامه فعالیت های خود داراست ضمن سپاسگزاری از اعضای ستاد برگزاری مراسم جشنواره شهید رجایی و حسن انتخاب آنها، از همه معاونان، مدیران و کارکنان کوشا و پرتلاش خود که ایثارگرانه برای تقویت بنیه های اقتصادی کشور و رونق تجارت و صنعت آن فعالیت می کنند و موجب شده اند که این شرکت به دریافت تقدیرنامه مزبور مفتخر شود، قدردانی می نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز