خبرگزاری کار ایران

بازدید اعضای کمیسیون صنایع مجلس از ایران خودروی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۴۸

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از خط تولید این شرکت در کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از ایکوپرس، رییس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این بازدید، از نزدیک با توانمندی و امکانات شرکت ایران خودرو کرمانشاه آشنا شدند.

در این بازدید مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی و برنامه های آینده این شرکت، به پرسش های نمایندگان خانه ملت پاسخ گفت.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جلسه ای با حضور مهندس هاشم یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به بررسی شرایط فعلی صنعت خودرو و راه های ارتقا و حمایت از آن پرداختند و سپس از خطوط تولید ایران خودرو کرمانشاه بازدید کردند.

گفتنی است کارخانه ایران خودرو کرمانشاه با ظرفیت اسمی سالانه تولید ۳۰ هزار دستگاه و در دو شیفت کاری باهدف توسعه صادرات مرداد ماه سال جاری با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.در فاز نخست این ‌کارخانه و در یک شیفت کاری، سالانه ۱۵هزار دستگاه پژو پارس تولید می شود که این میزان در دوشیفت کاری به سالانه ۳۰ هزار دستگاه افزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز