خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی:

توسعه روابط بانکی مهمترین بحث نشست کارشناسی کمیسیون مشترک ایران و گرجستان بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۰۰

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : مهمترین موضوع مورد بحث در نشست کارشناسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - گرجستان ، که امروز با حضور کارشناسان دو کشور در تفلیس برگزار شد، یافتن راهکارهایی برای توسعه روابط بانکی میان دو کشور بود.

به گزارش ایلنا، سید حسن هفده تن در حاشیه نشست کارشناسی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران - گرجستان به تشریح مسائل مطرح شده در این نشست دو جانبه پرداخت و گفت:  حجم تبادلات اقتصادی بین ایران و گرجستان در سال 2016 میلادی 100 میلیون دلار بود که امیدوارم امسال با توجه به عزم جدی که برای توسعه روابط اقتصادی بین دو کشور وجود دارد به دو برابر افزایش یابد.

وی افزود: سفر آقای دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به گرجستان و سفر نخست وزیر این کشور به ایران در سال جاری ، آغاز یک بهبود روند توسعه روابط بین دو کشور بود.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : در این نشست ضمن تاکید بر فرصت های لازم برای توسعه روابط بخش خصوصی دو کشور ، بحث حمل و نقل ، مسائل گمرکی ، ایجاد پالایشگاه و تشکیل قطب سرمایه گذاری مشترک نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

مهندس هفده تن افزود: حضور اعضای اتاق بازرگانی ایران در این نشست دو جانبه گواهی بر عزم دو کشور برای ارتقای شاخص های مهم اقتصادی و افزایش مبادلات تجاری است .

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی در مورد نقش دولت در توسعه روابط تجاری گفت: دولت زیر ساخت ها و زمینه فعالیت بخش های خصوصی را فراهم می کند.

ششمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و گرجستان دوشنبه و سه شنبه این هفته ( 17 و 18 مهر ) در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز