خبرگزاری کار ایران

امضاء تفاهم همکاری مرکز گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و انجمن جهانگردی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۴۵۷

مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بعد از ظهر دیروز در یک مراسم، تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی به نمایندگی آقای مهدی کریمی با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به نمایندگی آقای حرمت الله رفیعی تفاهم نامه همکاری و اقدامات مشترک امضا کردند.

موضوع این تفاهم نامه که مدت آن سه سال شمسی است، به شرح زیر است:

• عضویت انجمن در مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی.

•  همکاری مشترک و عضویت در شورای سیاست گذاری و برگزاری کنگره بین المللی سالانه توسعه روابط اقتصادی حوزه سلامت کشورهای اسلامی.

 • اجرای طرح شناسایی کارگزاران گردشگری سلامت در حوزه دفاتر مسافرتی سطح کشور و اعطاء گواهینامه بین الملل عضویت سالیانه.

•  اجرای طرح های آموزشی، کارگاه‌های آموزش داخلی و خارجی در زمینه گردشگری.

•  طراحی و اجرای همایش های مشترک داخلی و خارجی و استفاده از ظرفیت های دو طرف.

•  حضور موثر انجمن در تمام همایشها و رویدادها به صورت مادی و معنوی.

در این مراسم علاوه بر دکتر مهدی کریمی رئیس شورای سیاست گذاری مرکز گردشگری سلامت کشورهای اسلامی و حرمت الله رفیعی رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ایران، آقایان مهندس فریبرز کریمی مشاور عالی اقتصادی و دستیار ویژه مرکز، دکتر امید علیخان مشاور تحقیقات و برنامه‌ریزی مرکز، مهندس مجید زنگویی دبیرکل مرکز و اعضای انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، آقایان محسن دستمالچی، مرتضی قربانی، محمد طاهری، علی تشکری، اصغر توکلی و سید حسین حسنی حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز