خبرگزاری کار ایران

مرکز آزمایشگاهی صنعت طیور خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۵۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خراسان جنوبی گفت: مرکز آزمایشگاهی صنعت طیور خراسان جنوبی تا پایان سل جاری راه اندازی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی ، عباس جرجانی  با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی این خوشه در استان اظهار داشت: خوشه طیور باید تا پایان سال جاری برای 35 نفر اشتغال ایجاد کند و این جزء برنامه های اقتصادی آن است.

وی افزود : ایجاد و فعال سازی BDS  خوشه و آموزش های تخصصی پرورش طیور از طریق مراکز خدمات کسب و کار به ذینفعان خوشه از برنامه های اجرایی این خوشه در سال جاری است.

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز آزمایشگاهی و پیشگیری از بیماری های طیور و پرندگان در استان و ایجاد شبکه مشترک تامین نهاده ها هم از دیگر برنامه های خوشه صنعتی طیور استان در سال جاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان عنوان کرد : خوشه طیور استان از 3 سال قبل تشکیل شد و در حال حاضر 900 واحد مرغداری عضو آن بوده و برای بیش از 3 هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

«جرجانی» افزود : در سال گذشته کنسرسیوم صادراتی خوشه طیور استان ایجاد شد که با آغاز فعالیت این کنسرسیوم دست واسطه ها از صنعت طیور استان کوتاه شد و این کنسرسیوم تولیدات خوشه را به استان های دیگر و کشورهای خارجی صادر می کند .

وی ادامه داد : راه اندازی فروشگاه عرضه تولیدات خوشه طیور در مرکز استان هم یکی از اقدامات این کنسرسیوم بوده که قرار است در آینده فروشگاه هایی هم در سیستان و بلوچستان و استان هایی مثل تهران نیز ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی اضافه کرد: یک فروشگاه عرضه مرغ در استان هرات افغانستان توسط کنسرسیوم صادراتی ایجاد شده و در حال تجهیز آن هستیم.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز