خبرگزاری کار ایران

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه به عنوان برترین کارآفرین کشورهای اسلامی برگزیده شد/ انتخاب دو کاندیدای ایرانی برای دریافت جایزه جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۰۹

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی، در اولین روز از هشتمین اجلاس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام که در مرکز تجارت جهانی شهر کوالالامپور مالزی با حضور مقامات رسمی، تجار، بازرگانان و کارآفرینان بیش از ٥٠ کشور مطرح اسلامی برگزار شد دکتر فرشید گلزاده مدیر عامل فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه ضمن سخنرانی در مجمع نخبگان اقتصادی جهان اسلام مفتخر به دریافت لوح و جایزه کارآفرین نوآور کشورهای اسلامی گردید.

فروشگاههای زنجیره‌ای رفاه ایران در نمایشگاه تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام و اجلاس توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی به عنوان برترین کارآفرین و نوآور کشورهای اسلامی برگزیده شد.

این جایزه به جهت توسعه کمی و کیفی، اشتغال‌زایی جوانان، استفاده از فناوری و نوآوری‌های متعدد در بسط و گسترش کسب و کار، به ایشان و شرکت رفاه اعطاء گردید.

در گزارش هیئت ارزیابی این اجلاس جهانی؛ فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، توانسته است یکی از بزرگترین کسب وکار متوسط را در مدت زمان کوتاه در جغرافیای غرب آسیا و کشورهای اسلامی تاسیس و نتایج ارزنده‌ای به ثمر برساند.

در طی اولین روز این اجلاس و نمایشگاه خانم مریم سلطانی به عنوان سخنران در حوزه زنان و اقتصاد در جهان اسلام، خانم سیده فاطمه مقیمی به عنوان سخنران و کاندیدای دریافت جایزه زنان جهان اسلام و همچنین جناب آقای دیانی مدیرعامل گروه انتخاب به عنوان کاندیدای نخبه اقتصادی جهان اسلام سخنرانی کردند.

هشتمین اجلاس تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام در حالی برگزار شد که لزوم هم‌اندیشی و برقراری مناسبات میان کشورهای اسلامی در حوزه اقتصاد و تجارت بین‌الملل بیش از پیش احساس می‌گردد.

در این میان جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن استراتژیک‌ترین موقعیت جغرافیایی در غرب‌آسیا و در میان کشورهای اسلامی (از حیث شاه‌راه‌های آبی و خاکی) می‌تواند نقش موثری در عرصه مناسبات اقتصادی دو و چند جانبه بازی کند.

از این منظر حضور جمهوری اسلامی ایران در رویداد‌ها و رخدادهای بزرگ اقتصادی در مقیاس جهانی علاوه بر سودآوری در محور داخلی می‌تواند پایه‌گذار گفتمان اقتصاد نوین منطقه‌ای، خصوصاً در بین کشورهای اسلامی باشد.

این گفتمان کشورهای خارج نزدیک ایران و همچنین کشورهای اسلامی فرامنطقه‌ای را باید در بر بگیرد که بدون تردید می‌تواند پرستیژ بین‌المللی ایران در عرصه اقتصاد و تجارت بین‌الملل را ارتقاء دهد و علاوه بر جذب سرمایه، تربیت و کادرسازی اقتصاددانان با بهره‌گیری از مدل بومی و منطقه‌ای را به ورطه اجرایی در بیاورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز