خبرگزاری کار ایران

وهاب‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

«الوان ثابت» بزرگ‌ترین تولید کننده رنگ و مواد کمکی نساجی در خاورمیانه است/ برای سرمایه گذاری خارجی باید فضایی مناسب جهت فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۹۸

وهاب زاده گفت: ما خواستار حمایت های مالی و پشتیبانی از سوی دولت هستیم تا با اعطای تسهیلات و معافیت های گمرکی و بانکی امکان ورود ماشین آلات جدید صنعتی و تضمینی های قانونی برگشت سرمایه را فراهم کنند.

امیروهاب وهاب‌زاده، قائم مقام شرکت «الوان ثابت» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: شرکت الوان ثابت در 45 کیلومتری همدان و در زمینی به وسعت 24 هکتار و زیربنای 25  هزار مترمربع بوده و ظرفیت 4 هزار تن رنگ و مواد کمکی را دارد. در حال حاضر  100نفر نیروی انسانی در این مجموعه مشغول به کار هستند.

وی افزود: این شرکت در سال 1361 به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده رنگ و مواد کمکی نساجی در خاورمیانه جهت پوششش نیاز صنایع نساجی و چرم تاسیس شد و در سال 1375 جهت تولید چهار گروه رنگ‌های نساجی، اسیدی، مستقیم، راکتیو و پیگمنت مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به این که در حال حاضر  با استفاده از دانش فنی و امکانات موجود در هرماه حداقل یک رنگ یا مواد کمکی جدید به مجموعه تولیداتمان اضافه می‌شود، افزود: امکان تهیه رنگ برای کارخانجات نساجی، چرم، کاغذ، رنگ‌های مربوط به سوخت و بسیاری از مواد کمکی مانند نرم کننده ها، سفید کننده ها و ضد کف‌ها فراهم شد.

وهاب زاده گفت: با توجه به دانش فنی موجود، این شرکت در حال طی کردن پروسه مربوط به ثبت شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان است که در این راستا به  درخواست حمایت ارگان های مختلف را داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر از 25 درصد از ظرفیت کارخانه استفاده می شود که در صورت حمایت از این صنعت و جلوگیری از ورود بی رویه انواع رنگ های اسیدی و مستقیم با تعرفه های غیرواقعی تحت عناوین سایر و دندانه ای امکان افزایش تولید و ایجاد اشتغال و بهره وری مناسب فراهم می‌شود.

وی تشریح کرد: امروزه برای احداث واحدی مشابه، به سرمایه ای بیش از 100 میلیارد تومان نیاز است که با توجه به شرایط اقتصادی کشور سرمایه گذاری در این زمینه صورت نخواهد گرفت پس مسئولین باید از آنچه که وجود دارد و دارای تمامی امکانات فنی و علمی است حمایت کنند.

وی در پایان گفت: برای اعتماد و اطمینان سرمایه گذاری خارجی باید فضایی مناسب جهت  فراهم شود تا شرکت های علاقه مند به سرمایه گذاری در زمینه تولید رنگ های جدید مورد نیاز صنایع کشور بتوانند فعالیت کنند. ما خواستار حمایت های مالی و پشتیبانی از سوی دولت هستیم تا با اعطای تسهیلات و معافیت های گمرکی و بانکی امکان ورود ماشین آلات جدید صنعتی و تضمینی های قانونی برگشت سرمایه را فراهم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز